Hej! Jeg sælger sitet Jaloux (http://jegerjaloux.dk) Har brugt Google Adwords og Facebook Ads for ca. 250 kr. på gode søgeord og god målretning og haft en omsætning på over 2500,- Sitet er klar til at køre med kampagner og har en fantastisk landingpage som giver god konvertering. Sælger sitet, fordi jeg skal bruge kapital til nyt opstartet projekt. Siden er SEO optimeret og tilmeldt linkkataloger med korrekt linkbuilding. Siden får gode besøgende på Google og efter noget tid vil den få endnu flere relevante, så snart google pusher den højere op på søgeordene! Gør et kæmpe kup i dag og køb siden! Med reklame på adwords (jeg sender dig de keywords jeg bruger) + at du opretter en facebook kampagne eller flere, kan du tjene gode penge på dette site. Det kører over ewire som betalingsservice (jeg hjælper også med dette). Du skal ikke røre en finger, andet end bruge lidt penge på markedsføring. Omsætning kan fremvises.
KOM MED ET REALISTISK BUD I PM ELLER I TRÅDEN. "AUKTIONEN" SLUTTER I AFTEN KL. 24:00 |
Har du fået nogen bud?
Og hvad er prisen nu ?