Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Managerens idé nr. 3

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen aminoer

Her er så idé nummer 3 - Den er jeg iøvrigt lige kommet på, og kommer altså ikke fra den sorte idé bog:)

Idéen kommer ud fra at jeg har boet i USA, og altid for at vide fra mine venner derovre at vi i Europa har noget fantastisk brød.  Well tror ikke at kornet er særligt specielt i EU, dog ved jeg at vores brød har et langt højere næringsindhold end amerikanernes, hvilket også er grunden til at jeg kalder deres for pap-brød.

Så Idé nummer 3, ville være at lave en franchisekæde i USA, som solgte noget fantastisk europæisk brød. Bon appetitStick out tongue

Peter 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:59

Måske introducere dem for vores danske rugbrød? :) Men jeg er ikke sikker på at man skal starte som en franchise kæde, nok nærmere prøve at etablere en lille forretning derover, eller distribuere produkterne igennem en eksisterende bager virksomhed derovre. 

Produktionen skal om alle omstændigheder foregå derover, da det ikke vil være rentabelt at shippe fra norden og derover, og af logiske årsager på grund af råvarene. 

Måske forsøge sig med remoulade os? :P haha

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:07

Hvis du kan klare ristet loeg og sovsekuloer til det irske marked, saa har du en koeber lige her :P

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 07:42

Manageren:

Hej igen aminoer

Her er så idé nummer 3 - Den er jeg iøvrigt lige kommet på, og kommer altså ikke fra den sorte idé bog:)

Idéen kommer ud fra at jeg har boet i USA, og altid for at vide fra mine venner derovre at vi i Europa har noget fantastisk brød.  Well tror ikke at kornet er særligt specielt i EU, dog ved jeg at vores brød har et langt højere næringsindhold end amerikanernes, hvilket også er grunden til at jeg kalder deres for pap-brød.

Så Idé nummer 3, ville være at lave en franchisekæde i USA, som solgte noget fantastisk europæisk brød. Bon appetitStick out tongue

Peter 

Hej Peter, 

Har du ikke lyst til at skrive på min blog en gang imellem, det er altid rart at få tømt hovedet for geniale ideer. 

http://branding.thebusiness.dk 

Sig til, så får du et login :-)

Partner @ The Social Agency 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:20

Hvis det ikke var fordi at jeg har sindsygt travlt med en ny forretningsidé, ville jeg meget gerne bidrage til din blog - men hvis jeg nu giver dig lov til at bruge mine ideér på din blog, håber jeg det kan hjælpe lidt.

Peter:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)