Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekt opsætning af Adwords? Pris?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er ..

Hvis man skal ud og have hjælp til at opsætte sin adwords fuldstændig korrekt. Er der nogen der har en ide om hvad dette vil koste?

Lige pt. køre jeg med adwords, men har selv skrevet nogle "søgeord" men alligevel får man utrolig mange klik på søgeord der faktisk ikke bliver solgt på min hjemmeside. Men jeg kommer på alligevel fordi min ord indgår i teksten.. Jeg håber der er nogen derude kan kan hjælpe mig :)

Håber i forstår hvad jeg mener - Jeg er lidt Newbie :)

God aften.

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Hej Martin,

Hvis du kun vil findes på de ord du har valgt, kan du lave dem til eksakte søgeord. Alternativt kan det være at 80% af de hits du får stadig er relevante, og så er det bedst fortsat at udnytte fordelene ved fleksible søgeord men i stedet prøve at komme de sidste 20% til livs ved hjælp af din liste med negative ord.

Hvis du sender mig en privat besked (klik på profil), vil jeg da gerne prøve at vurdere din konto og komme med et bud på hvor meget der skal laves.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:55

Jeg kunne eksempelvis godt hjælpe dig, og kunne også godt give dig en fast pris for opgaven. Det vil sige for den første opsætning - men det er desværre ikke gjort med det.

Det marked du henvender dig til med dine AdWords kampagner er ekstremt dynamisk, så du vil have behov for at gennemgå dem løbende. Måske én gang om måneden, og gerne endnu oftere end som så. Det er vigtigt hele tiden at holde øje med hvordan de forskellige ord performer, i forhold til hvor mange penge du spytter efter dem.

Google har nogle fantastiske værktøjer til det formål, som er ganske gratis at benytte, men kan være kringlede at sætte op. Du kan naturligvis også betale dig fra det.

Jeg vil tror at en AdWords ekspert kan hjælpe dig i gang for få tusinde kroner, og hvis du virkelig vil noget med din annoncering, og er interesseret i at få mest muligt ud af det, tror jeg du må påregne at slippe fra tusinde kroner og opefter per måned for servicen fremadrettet.

Nu kender jeg ikke til omfanget af din annoncering, samt budgettet for dine kampagner, så det kan godt være at det er helt skudt ved siden af at foreslå en abonnementsløsning udelukkende til vedligehold af dem. Hvis dit AdWords budget ligger på 20-50 kroner dagligt er du nok bedre tjent med selv at sætte dig yderligere ind i tingene ;-)

Der er tonsvis af do-it-yourself-guldkorn her på Amino, og ligeledes masser af kompetente mennesker der tilbyder hjælp, så det er bare at gå i krig med at lede efter de rigtige.

Mvh
Peter 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:14

Hej Martin.

Det lyder som om det er nogen som os du efterlyser.

Klik på vores AdWords signatur herunder og kontakt os, hvis også ser et match Smile

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:12

Hej Christian

jeg har kontaktet jer via hjemmesiden - men har intet svar fået fra jer?

Mvh

Michael

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:58

For god ordens skyld, så har Michael og undertegnede nu talt sammen.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:06
Hej her Undskyld jeg lige kommer ind fra siden - men jeg vil høre om nogen har erfaringer med AdWords; giver det flere kunder? :) Jeg har fået et brev fra Google med et slags gavekort, hvor jeg tilmelde mig - men jeg vægrer mig lidt, fordi det vil sikkert komme til at koste mig penge i sidste ende, hvis jeg ikke får gjort tingene rigtigt - eller, hvis jeg simpelthen er i den forkerte målgruppe for AdWords.. Min hjemmeside er www.davidchristensen.dk - jeg er designstuderende og laver lidt af hvert. Vil AdWords kunne betale sig for mig? :) Håber nogen gider kigge og komme med en vurdering. Tak Kh David -

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:37

Hej David

Det er jo "sindsygt" flot, det du har designet Yes

Jeg vil klart anbefale AdWords som udgangspunkt.

At du kommer sovende til det kan jeg med sikkerhed sige, at det gør du ikke.

Der skal arbejdes på tingene.

Til gengæld er det langt den nemmeste og hurtigste måde også at komme ud over Danmarks grænser og præsentere dine designs internationalt.

Jeg vil give dig ret i, at pengen meget hurtigt forsvinder, hvis man ikke er en haj til AdWords - og det gælder ikke mindst i din branche.

Venlig hilsen,

Christian 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:42

Hej Christian

Tak skal du ha' :)

Jeg tænkte nok, at det er svært at differentiere sig som designer via AdWords, for der er vel en milliard, som f.eks. har 'design' som søgeord.. Men jeg må prøve at lege med det.

Vh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:06

Hej David

Hvis du skal diferentiere dig, så tænk meget over din personlige branding. Du skal være aktiv på de forums, de debatter der vedrører grafiske emner. Her på Amino er der mange der efterspørger kritik af deres hjemmeside bl.a. Her skal du være skarp og komme med en masse gode guldkorn til læserne, så begynder snebolden så småt at rulle. God karma kan man komme rigtig langt med og der super meget lækkert materiale derude om personlig branding.

Blot mine 5 cent Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)