Bruger OsCommerce til mor og baby |
Boysen:1. Jeg kan skam gøre det selv!, hvis jeg ikke selv kan finde ud af det.....findes der vel cirka 100 forskellige måder at lære det på gratis.
Det lyder godt, for dit checkout forløb ser sådan ud i en IE7 :-)
Spøg til side, jeg er ikke i tvivl om at du har evnerne til at lærer Html, CSS, Zend template sprog, PHP etc. og jeg er sådan set heller ikke i tvivl om at jeg relativt hurtigt kunne lærer pensumet for en bygningskonstruktør hvis jeg skulle beregne statik på en tilbygning, eller jeg kunne tage en brandteknisk uddannelse for maksimalt sikre mit hjem. Men selvom jeg ikke ville havde dig store udgifter på uddannelsemateriale så er det nok ikke nogen god handel, og kvaliteten af det arbejde jeg leverede ville nok heller ikke være den samme som for en der lever af det.
Det man må forstå omkring Scannet v1 shoppen, er at den er lavet til at almindelig brugere uden videre selv kan styre udseendet af deres shops. Hvor Magento har et andet mål, nemlig at være en platform for udviklere der laver shops.
Jeg mødt folk der efter at havde brugt en halv time, havde en Scannet shop der var sat optil deres tilfredsstillelse.
Boysen:2. Der findes tusinde af extensions jeg kan installere med få klik.
Vi ved vel godt begge to, at det er et lidt rosenrødt billede af en extension markedetsplads. Foruden at de gode extensions ofte koster en del, så det kun i meget simple tilfælde at man ikke skal bruge en del tid på at sætte dem op og så er der alle dem der ikke virker som man forventer. Men du har helt ret i en extension markedsplads er en fantatisk ting, som alle systemer bør lave.
Boysen:3. Jeg har ikke skudt nogen papegøje, men bruger udviklere fra Indien, der er hamrende dygtige og effektive....og billige.
Så lyt lidt til Knud, medmindre jeg fuldstændigt fejlvurderer hans forretning, så har han det :-)
PS: Jeg vil meget gerne vise dig og andre, at der findes en meget nemmere vej og mere kraftfuld måde at havde shopsystem på, end den som Open Source løsningerne tilbyder. Så hvis det er okay med dig ville jeg gerne lave en video hvor jeg byggede din shop via vores drag-n-drop system og Photoshop-integration.
Det ville være super cool, hvis kunne lave den på under 15 min. så den kunne komme på Youtube i en enkelt film.
Det vil gå lidt tid, før jeg har tid til det, da vi arbejder hårdt og målrettet på at finpudse og dokumentere systemet, nok til at kunne gå i åben beta.
Men det ville være super markedsføringen for os, hvis vi kunne vise at man uden at programmerer hurtigt kunne sætte en shop op, magen til en der var lavet i Magento af udviklere.