Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop har du (Afstemning)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Fashion-Seller:
Vi har dog overvejet Magento i et stykke tid, men er ik kommet videre...

Hvis du har brug for lidt erfarings udveksling, er du altid velkommen til at ringe. Jeg kan fortælle dig både det gode og kedelige om magento. 

Her 6 måneder efter at jeg har flyttet min shop til magento, er det noget af det bedste jeg har gjort. Om det så er magento eller et andet system, så er det med at have et godt fundament :)

Hvilket system havde du før?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:44

OScommerce - som jeg faktisk også var rigtig glad for. Men standard ligger faktisk noget højere på Magento. 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:49

Boysen:
Her 6 måneder efter at jeg har flyttet min shop til magento, er det noget af det bedste jeg har gjort.

Hvorfor er det det bedste du har gjort?

Hvad specielt godt er der ved Magento, som standardløsningerne fra DanDomain og Scannet ikke kan tilbyde?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:57

Knud S.:
Hvad specielt godt er der ved Magento, som standardløsningerne fra DanDomain og Scannet ikke kan tilbyde?

Verdens nemmeste spørgsmål Knud :)

Svar: Jeg kan gøre nøjagtig med min shop som jeg har lyst til, både hvad angår design og programmering. 

Så kan jeg komme med 100 forskellige grunde til hvorfor det er vigtigt at kunne. Men vil egentlig bare sammenligne det med at du lejer dig ind i en butik i gågaden. I din butik står hylderne skruet fast i gulvet, mens jeg i min kan flytte rundt på hylderne, og male væggene :)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:59

shopnord.dk anvender Scannet ver. 1, og den opfylder mine krav.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:10

Onlineoutwear.dk benytter et unikt system :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:14

Boysen:

OScommerce - som jeg faktisk også var rigtig glad for. Men standard ligger faktisk noget højere på Magento. 

Det er skrevet bag øret ;D

Det bliver ik relevant pt, da vi ganske enkelt har for travlt, og jeg kan slet ik overskue, at vi alle skal sætte os ind i et nyt system så tæt på jul...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:59

Det ser ud til at Magento vinder, hvilket jeg også lidt havde både håbet på og regnet med.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:44

Boysen:

Knud S.:

Verdens nemmeste spørgsmål Knud :)

Svar: Jeg kan gøre nøjagtig med min shop som jeg har lyst til, både hvad angår design og programmering. 

Det er nu ikke helt rigtigt, du kan købe andres tid til at lave lige hvad du vil! Hvilket medmindre du har skudt papagøjen naturligt sætter sine begrænsninger.

Ironisk nok, så er Knuds Scannet shop, faktisk en af de produkter hvor Shopejerne, selv kan flytte mest rundt på tingene, uden at involvere programmører etc.

Men træerne vokser ikke ind i himlen, og selvom man som shopejer kan en masse ned en Scannet, så kan en programmør langt mere med en Magento etc.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:53

Lundsby:
Det er nu ikke helt rigtigt, du kan købe andres tid til at lave lige hvad du vil! Hvilket medmindre du har skudt papagøjen naturligt sætter sine begrænsninger.

Nej Lundsby det er ikke korrekt det du skriver. 

1. Jeg kan skam gøre det selv!, hvis jeg ikke selv kan finde ud af det.....findes der vel cirka 100 forskellige måder at lære det på gratis.

2. Der findes tusinde af extensions jeg kan installere med få klik.

3. Jeg har ikke skudt nogen papegøje, men bruger udviklere fra Indien, der er hamrende dygtige og effektive....og billige.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)