Nej det kan du ikke, men du valgte nu at gøre det aligevel. At du nu prøver at få det til at se ud som om det er mig der er hypersensitiv istedet for at erkende gør det ikke bedre. Jeg er på ingen måde sensitiv, men du kan ikke forvente at lave den slags tricks uden at få en respons i samme dur, og du fortsætter jo stadigvæk lidt.. Jeg fangede også den venlige og opmundrende hilsen til slut, hvilket var grunden til jeg skrev flere smiley ansigter i mit svar, så du vidste det ikke skulle tages så alvorligt som det lød. Jeg er anonym fordi jeg ikke er her for at tjene penge. Er her for at lære mere og dele min viden, og har derfor ingen grund til at skabe en identitet. Jeg kan lide at arbejde med seo, og har efterhånden gjort det en del tid,
|
G Geek:Jeg er på ingen måde sensitiv, men du kan ikke forvente at lave den slags tricks uden at få en respons i samme dur, og du fortsætter jo stadigvæk lidt..
Jeg må bare erkende, at jeg ikke er god til at kommunikere så. Du har fejltolket 100%. Sådan er det.
Og så må jeg erkende, at jeg er en klaptorsk, at jeg ikke husker at følge det, jeg selv har skrevet i min Aminoprofil: "Jeg er her på Amino, fordi jeg kan lide at dele mine erfaringer med dem, der gider have dem. Belært af erfaring debatterer jeg IKKE med anonyme, og jeg ignorerer anonyme profiler. Det er mit valg, og sådan er det."