Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis seo analyse 14/9 2010

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... hvad med min side www.uretilalt.dk? Har kun lavet det jeg selv kunne, hvilket ikke er meget ;-)

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... hvad med min side www.uretilalt.dk? Har kun lavet det jeg selv kunne, hvilket ikke er meget ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at hvis han er ikke rigtig god kan han skabe flere problemer for dit site end at hjælpe det. Jeg har selv lavet nogle fejl, som næsten tog mig helt ud af Google. Og det er efter 2 års studier af SEO.

Desuden ser jeg " proffessionelle " seo folk i bundtner, som ikke har opnået hvad jeg har, i på de samme søgeord i samme branche. Så jeg kan da lidt. Men jeg laver stadig store fejl. Håber dog det snart er slut med de største :-)

Jeg ville ikke ligge mine sider i hænderne på nogen der er : anonyme, ingen referencer og ikke har opnået mindst mere end jeg selv kan.

Følg efter de gode herinde : Demib, Rosenstand, Atak, Frank H Madsen. Har du ikke råd til dem, så tag dem lige under, og som har har sig et godt navn på nettet.

Det kan blive rent ragnarok, hvis ikke det er en meget erfaren seo mand.

Nu aner jeg ikke hvem G Geek er, så måske er han god. Måske begraver han din side for altid. Tager du chanchen ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Nu aner jeg ikke hvem G Geek er, så måske er han god. Måske begraver han din side for altid. Tager du chanchen ?

Nu er det jo kun en analyse man får, man kan så selv vælge om man vil følge mandens råd og jeg er da heldigvis så fornuftig at jeg ville overveje de tiltag han måtte komme med.

/allan

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er klar. Vi har netop smidt en shop på nettet, og kunne i den grad godt bruge lidt hjælp.

copenhagenartport.dk

Håber at høre fra dig.

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Jimi Hove:
Nu aner jeg ikke hvem G Geek er, så måske er han god. Måske begraver han din side for altid. Tager du chanchen ?

Nu er det jo kun en analyse man får, man kan så selv vælge om man vil følge mandens råd og jeg er da heldigvis så fornuftig at jeg ville overveje de tiltag han måtte komme med.

/allan

Yes

Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jimmi det er simpelthen et af de dummeste indlæg jeg længe har set dig lave, og du har satme lavet mange på amino. Hvis man kigger på din track record har du jo en neghativ reference liste der gør det langt farligere at følge dit råd uanset sammenhæng.

Gider ikke starte en diskussion med dig du har gang på gang vist du er på grænsen til en troll

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

G Geek:
Syntes i øvrigt det er et lidt frækt at sætte et åbenlyst spørgsmålstegn til mine evner selv om du prøver at skjule det lidt Stick out tongue

Det kan da aldrig være frækt af mig, at du er hypersensitiv? Jeg kan ikke sætte spørgsmålstegn ved dine evner, da jeg ikke kender dig. Og  det har jeg jo heller ingen chance for at gøre, eftersom du er totalt anonym.

Tag du det bare roligt, skru ned for sanseligheden og læs i stedet, at jeg skrev, det var et frisk tilbud og "go get them".

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Nu er det jo kun en analyse man får, man kan så selv vælge om man vil følge mandens råd

Hvis du ikke ved om det er rigtig eller forkert det han kommer frem til , hvordan vil du så vælge ?

Nå, men nok om det. En stor del af SEO er at skide i nælderne, så det kan folk jo ligeså godt lære.

Jeg siger ikke at G Geek er dårlig eller noget , overhovedet. Jeg maner bare til forsigtighed ;-)

God fornøjelse

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 5 (41 indlæg)