Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis seo analyse 14/9 2010

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

G Geek:
Syntes i øvrigt det er et lidt frækt at sætte et åbenlyst spørgsmålstegn til mine evner selv om du prøver at skjule det lidt Stick out tongue

Det kan da aldrig være frækt af mig, at du er hypersensitiv? Jeg kan ikke sætte spørgsmålstegn ved dine evner, da jeg ikke kender dig. Og  det har jeg jo heller ingen chance for at gøre, eftersom du er totalt anonym.

Tag du det bare roligt, skru ned for sanseligheden og læs i stedet, at jeg skrev, det var et frisk tilbud og "go get them".

Nej det kan du ikke, men du valgte nu at gøre det aligevel. At du nu prøver at få det til at se ud som om det er mig der er hypersensitiv istedet for at erkende gør det ikke bedre.

Jeg er på ingen måde sensitiv, men du kan ikke forvente at lave den slags tricks uden at få en respons i samme dur, og du fortsætter jo stadigvæk lidt..

Jeg fangede også den venlige og opmundrende hilsen til slut, hvilket var grunden til jeg skrev flere smiley ansigter i mit svar, så du vidste det ikke skulle tages så alvorligt som det lød.

Jeg er anonym fordi jeg ikke er her for at tjene penge. Er her for at lære mere og dele min viden, og har derfor ingen grund til at skabe en identitet. Jeg kan lide at arbejde med seo, og har efterhånden gjort det en del tid,

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

G Geek:
Jeg er på ingen måde sensitiv, men du kan ikke forvente at lave den slags tricks uden at få en respons i samme dur, og du fortsætter jo stadigvæk lidt..

Jeg må bare erkende, at jeg ikke er god til at kommunikere så. Du har fejltolket 100%. Sådan er det.

Og så må jeg erkende, at jeg er en klaptorsk, at jeg ikke husker at følge det, jeg selv har skrevet i min Aminoprofil: "Jeg er her på Amino, fordi jeg kan lide at dele mine erfaringer med dem, der gider have dem. Belært af erfaring debatterer jeg IKKE med anonyme, og jeg ignorerer anonyme profiler. Det er mit valg, og sådan er det."

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 16:03

Thomas Rosenstand:

G Geek:

Jeg må bare erkende, at jeg ikke er god til at kommunikere så. Du har fejltolket 100%. Sådan er det.

Tvivler på det, men håber og må jo tage dit ord for gode vare.

Jeg har stor respekt for dine evner og specielt din arbejdsmoral. Vi har desværre alle sammen svagheder, og du har også dine, men tvivler på kommunikation er et problem en tidligere super sælger kæmper med, men lad den ligge så her har du en venlig krammer fra mig Big Smile

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Og så må jeg erkende, at jeg er en klaptorsk, at jeg ikke husker at følge det, jeg selv har skrevet i min Aminoprofil: "Jeg er her på Amino, fordi jeg kan lide at dele mine erfaringer med dem, der gider have dem. Belært af erfaring debatterer jeg IKKE med anonyme, og jeg ignorerer anonyme profiler. Det er mit valg, og sådan er det."

Ment på den venligste måde.

Det eneste som gør dig til en klaptorsk er at du tror alle andre er dummere end dig, det er uden tvivl tilældet når det kommer til seo. Det er desværre meget nedladende når du på andre omåder tror det samme og kommer med bemærkninger hvor du fortæller det mellem linjerne, og endnu mere nedladende når du tror du kan skjule det.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Aug 10
Skrevet kl. 16:24

Jeg synes også det kunne være spændende med en SEO analyse.

Jeg er sammen med mine partnere lige gået online med Frisørtid.dk ,og SEO er det næste vi skal arbejde med, så du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker at lave en analyse på vores booking portal. 

Der er godt nok over 20 sider, men du kan jo altid undlade noget af FAQ'en, da den udgør størstedelen af siderne, hvis det er Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:39

Jeg er meget interesseret

http://www.ModeBarn.dk - har sølle 9 indekserede sider

Med venlig hilsen

Jens Jakob

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.:

Ment på den venligste måde.

Det eneste som gør dig til en klaptorsk er at du tror alle andre er dummere end dig, det er uden tvivl tilældet når det kommer til seo. Det er desværre meget nedladende når du på andre omåder tror det samme og kommer med bemærkninger hvor du fortæller det mellem linjerne, og endnu mere nedladende når du tror du kan skjule det.

Den synes jeg ikke er fair. Rosenstand har sin facon det er helt sikkert. Men nedladende er han da vist kun når det er fortjent. Og jeg kan ikke se andet end venlighed og nysgerrighed i det han skrev til dig.

Jeg tror ikke du skal regner med at Rosenstand tror han kan skjule noget. Læs lidt af hans indlæg på hans blog og her på amino. Er der noget han skal af med står han da altid ved det og er ikke bleg for at tage en diskussion. Jeg er ikke enig med ham hver gang men her er du altså på vildspor synes jeg.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:01

Lars Birkedal:
Jeg tror ikke du skal regner med at Rosenstand tror han kan skjule noget.

Og der har du ganske ret! Tak for ordene!

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 14:17

Det er da helt sikkert noget jeg kunne tænke mig, for det eneste der mangler på min side nu, er ren SEO optimering (og nogle produkt infomationer). Siden er helt ny, jeg har dog prøvet mig med en smule SEO selv for første gang nogensinde, så kunne være fantastisk med lidt analyse på det arbejde.

Site:fashionsense.dk giver blot 13 sider i skrivende stund.

Min side: www.fashionsense.dk

Jeg ville sætte pris på dt hvis du valgte min side, men det vil alle andre herinde sikkert også :P

Fra Kastrup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:31
Side 4 ud af 5 (41 indlæg)