Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt indexere google en side?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Realit:
det tager max en time, hvis du skrive din link her i amino
ahh, amino er god, men at sige at det max vil tage 1 time at få indekseret hele hans hjemmeside, er nok lige i overkanten.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:30

Det behøver nu ikke kun tage en time, bare mine sider bliver indexeret, jeg forventer ikke den store gevinst de først mange måneder, men uventet succes er altid værd at satse på, så jeg må få indexeret alle siderne på FashionSense i et tempo der passer til min dagligdag :)

Men jeg siger ihvertfald tak til alle dem der var så rare at komme med gode og brugbare indputs.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:52

140 links er ikke mange , dog tilmeld dig flere steder vær aktiv i forummer mv. med dit links

husk lav hel unikke tekster og lav branches bedste og længeste så andre begynder også at linke til dig , giv ald din viden videre på din shops , på en blog på siden og på en FAQ siden eller spørgsmål svar siden på din siden, så sker der meget for nu er der masser af indhold på din siden.

I denne tråd har jeg og nogle andre givet nogle ideer hvordan du få mange links og kan komme højere på google http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)