Ikke med småt: "Valgfrihed om der skal vises top- og bundbanner på debatsiderne" |
Jacob Rohde:Ikke med småt:
Nej for den info fik jeg ikke da jeg købte mit medlemskab.
Men fred være med det .....
/allan
Ikke med småt: "Valgfrihed om der skal vises top- og bundbanner på debatsiderne" |
Nej for den info fik jeg ikke da jeg købte mit medlemskab. Men fred være med det ..... /allan |
Det er sådan som det altid har været siden Amino Plus startede, så jeg tvivler nogen har bildt dig noget andet ind. |
Som jeg skriver fred være med det, det er nu stadig min opfattelse at mange tror man er reklame fri når man er plus medlem. /allan |
Hmm...så må vi kigge på at gøre det klarere. Der skal helst ikke være nogen tvivl om det... |
Måske en af bloggerne her på Amino kunne skrive et indlæg om emnet ;) En anden tanke var jo at man som plus kunne være helt fri for reklamerne også på freelancer naturligvis mod et mer beløb. /allan |
Nej, det har jeg ikke prøvet. Jeg havde ikke set at det var et link, men troede bare at det var en opysning om at svarene kunne læses nedenfor. Og så klikker jeg som regel ikke helt ukritisk på ting, hvor jeg ikke rigtig ved hvad jeg kan forvente der vil ske :o) Så jeg er klogere, og gladere |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk