Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Iværksætter Uddannelse *NYT*NYT*NYT*

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke nogen hemmelighed, at rigtigt mange iværksættervirksomheder dør en ubehagelig død indenfor de allerførste leveår. Det er brand-ærgerligt og har store konsekvenser for både dig som iværksætter, din familie, din økonomi og såmænd også for Danmark. Vi har brug for succesfulde iværksættervirksomheder inden for alle fag og brancher!

Det er ofte de samme ting, der knækker halsen på de unge virksomheder: Manglende forretningsplan, dårlig likviditet, planløs eller manglende markedsføring og salg, manglende overblik og innovation...

Det er bad business, så nu - efter 6 måneders intensivt arbejde - lancerer vi med stolthed:

Amino Iværksætter Uddannelse

Vi har fået skræddersyet en Amino Iværksætter-uddannelse, hvor du får helt konkrete værktøjer til at løse udfordringerne. Du kommer til at arbejde med din egen virksomheds udfordringer og ikke en eller anden teoretisk case. Det er blended learning - altså et mix af klasseundervisning og e-learning.

Uddannelsen er lavet i samarbejde med Nyledige.dk og Københavns Erhvervs Akademi og udbydes i første omgang til arbejdsledige, der er i første ledighedsperiode og som ønsker at bruge deres 6 ugers selvvalgte uddannelse til at blive top-klar til at gå hele vejen fra idé til bæredygtig forretning.

Faget ”Entrepreneurship” er et teknonomfag på akademiuddannelsen og giver 10 ECTS points.

Kender du en arbejdsledig - eller er du selv in-between-jobs - og vil du gerne have en uddannelse, der foregår i Aminos "Let Røven Og Kom I Gang"-ånd, så Klik her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:27

God damn det er så super spændende :-)

Dbh martin

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:47

Hej Amino.

Ville det ikke være en idé at lade "allerede selvstændige" deltage, evt. mod et gebyr?

Kunne jo være en super måde for skrantende selvstændige til at få rettet op på virksomheden, og godt for de etablerede til at netværke.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:01

Det lyder rigtigt spændende! Hvad med et brevkursus, for dem som ikke har mulighed for at møde op?

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 13:04

Tak for tilmeldinger og respons. Det giver noget at arbejde med!

1) Der kommer flere kurser for arbejdsledige. Foreløbigt arbeder vi med opstart i oktober + november + december. Er du i tvivl om du kan komme med på fuldt financieret hold, så send en mail til lotte@amino.dk

2) Mulighed for uddannelse for alle jer, der allerede har en virksomhed i drift. Den arbejder vi på!

3) Fjernundervisning: Den arbejder vi også på!

Her er kursusbeskrivelsen. Har du også ønsker, idéer og input, så kom med det! Vores ønske er at give dig de bedste redskaber og konkret viden til at give din virksomhed et forspring i markedet.

De bedste hilsner
Lotte

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35

Hej,

Jeg er meget interesseret i iværksætterkuset og trykkede derfor igår tirsdag d.2 nov. på knappen "send mere info", så jeg kunne bruge de oplysninger til min A-kasse og få kurset godkendt.
I morges havde jeg endnu ikke modtaget noget og var inde på nyledige.dk igen og trykkede for informationer endnu engang.

Jeg har stadig ikke modtaget noget, men ringede alligevel til min A-kasse for at forhøre om mine muligheder og de sagde at jeg blot skulle få fat i Jer hurtigst muligt, så de respektive blanketter kan blive udfyldt og godkendt (fortalte hende at det skulle gå tjept, da der var opstart den 9 nov.)

Men da så jeg kl. 14.15, at kurset var fuldt booket..........ØVØVØVØV hvor uheldig kan man være!

Jeg har ringet til Jer og I kunne desværre ikke gøre noget p.t - jeg vil blive ringet op i morgen.
Men kan nogen fortælle hvornår næste kursus bliver?

Venligst
Christina

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:00

Det var eddermame på tide man fik øjnene op for at ikke alle ledige skal tvinges igennem den traditionelle aktiveringskarrusel. Nu mangler vi så bare at de også kan få en periode på dagpenge i fred og ro hvor virksomheden startes op. Når man kan vurdere om et givent aktiveringsforløb/jobtilskud er i orden, burde man også kunne vurdere om en given forretningsplan er god nok til at retfærdiggøre dagpenge i en begrænset periode.

Men so far so go... SUPER SUPER BENARBEJDE og 117 tommelfingre op herfra (selvom det ud fra et egoistisk synspunkt liiiiiiige kommer en del år for sent;-)

I øvrigt, hvis Amino er med på den, tror jeg godt jeg kan skabe en model hvorved ALLE brugerne får mulighed for at deltage i en sådan uddannelse og hvor vi samtidig får super meget positiv PR på sitet og endnu mere fokus på iværksætteri i Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

LotteA:

Det er ikke nogen hemmelighed, at rigtigt mange iværksættervirksomheder dør en ubehagelig død indenfor de allerførste leveår. Det er brand-ærgerligt og har store konsekvenser for både dig som iværksætter, din familie, din økonomi og såmænd også for Danmark. Vi har brug for succesfulde iværksættervirksomheder inden for alle fag og brancher!

Det er ofte de samme ting, der knækker halsen på de unge virksomheder: Manglende forretningsplan, dårlig likviditet, planløs eller manglende markedsføring og salg, manglende overblik og innovation...

Det er bad business, så nu - efter 6 måneders intensivt arbejde - lancerer vi med stolthed:

Vi har fået skræddersyet en Amino Iværksætter-uddannelse, hvor du får helt konkrete værktøjer til at løse udfordringerne. Du kommer til at arbejde med din egen virksomheds udfordringer og ikke en eller anden teoretisk case. Det er blended learning - altså et mix af klasseundervisning og e-learning.

Uddannelsen er lavet i samarbejde med Nyledige.dk og Københavns Erhvervs Akademi og udbydes i første omgang til arbejdsledige, der er i første ledighedsperiode og som ønsker at bruge deres 6 ugers selvvalgte uddannelse til at blive top-klar til at gå hele vejen fra idé til bæredygtig forretning.

Faget ”Entrepreneurship” er et teknonomfag på akademiuddannelsen og giver 10 ECTS points.

Kender du en arbejdsledig - eller er du selv in-between-jobs - og vil du gerne have en uddannelse, der foregår i Aminos "Let Røven Og Kom I Gang"-ånd, så Klik her

Super spændende projekt, Lotte m.fl. Jeg har også anbefalet jer/lagt et link på LinkedIn, da jeg læste om jeres projekt.

Jeg vil gerne tilbyde at komme over til Kbh og lave et interessant oplæg om netværksdannelse, opbygning, on-line og fysisk m.m.m. Baseret på egne erfaringer og egen viden, og andre iværksætteres erfaringer- som jeg har talt med. 

Interesseret? Så mail gerne.

Jeg koster noget, men jeg leverer også varen. Jeg har aktuelt fået meget efterspørgsel på mine kurser( så noget må jeg gøre rigtig) men vil gerne finde plads til jer, hvis vi skal samarbejde.

mvh Flemming Madsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:38

kigget på kursus kalender, på jeres side er det kun mandag til fredag eller er weekenderne med.?

Er det om formiddagen eller om aften, jeg kunne jeg ikke finde informationer på siden, kun hvilken periode det afholdes datoerne.?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

LotteA:

2) Mulighed for uddannelse for alle jer, der allerede har en virksomhed i drift. Den arbejder vi på!

3) Fjernundervisning: Den arbejder vi også på!

Kan man tilmelde sig en liste, så man får besked når det kommende fjernundervisningstilbud bliver søsat?

Rigtig rigtig spændende og jeg er helt klart med, hvis det bliver åbnet op for os der er i job eller allerede er startet som selvstændige.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)