I forbindelse med Iværk&Vækst 2010 gjorde vi det muligt for alle, der besøgte vores stand og påførte sig et klistermærke med ordene: "Jeg er Amino og jeg er stolt af det!", at vinde Amino Plusmedlemskaber og være med i lodtrækningen om 1 times rådgivningssession med Martin Thorborg over Skype. De heldige vindere af Amino Plus er: Helle Rahr Gottlieb Lars Bastrup Manu Sareen Vivian Mangaard Jimmy Mikkelsen Jesper Gehrke Peder Juel Pedersen Christel Damgaard Lars Dahl Lone Thomsen Mattias Skovhøj Peter Smed Randi Remmeier Brian Jørgensen Jesper Nedergaard Jepsen Jakob Garde Jannie Ilum Gade Jesper Lykkegaard Mette Friis-Mikkelsen Anders Bagnegaard Søs Quiel Ejvind Jacobsen Morten William Olsen Sebastian Dollen Iryna Volkova Kasper Ljungstrøm Abelone Glahn Mette Lykkebo DJ Oliver Annette Buch Kenneth Koustrup Bjarke Lassen
Og vinderen af hovedpræmien, Martin Thorborg himself er: Lars Peter Olsen
Alle vindere vil få en mail fra mig snarest, så I kan få glæde af jeres præmier! Kæmpe tillykke! Og tak til alle der var med til at synliggøre Amino i Forum, med disse klistermærker. Der blev virkelig lagt mærke til os De bedste hilsner Henriette Amino Crew
|
Tak for snakken Henriette... og for en fed Amino.stand
Jeg var ellers sikker på at jeg vandt