Hej aminoer! Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp! Vi sidder 4 studerende på Bachlor uddannelsen - "International handel og markedsføring" i aalborg. Vi er netop gået igang med vores semester projekt og mangler i den forbindelse en virksomhed med interesse i at få undersøgt og analyseret en problemstilling. Problemstilling kan vi finde i samarbejde og derfra arbejder vi (de studerende) videre med opgaven, og slutteligt vil der blive analyseret og konluderet på problemet og samtidig opsat et eller flere løsningsforslag. Det eneste det kræver er jer som virksomhed er: - I arbejder på det internationale marked - Har overskud til at brugle nogle nogle få timer til at belyse eventuelle problematiker mv. Resten er vores ansvar! I kan altså få lavet en vurdering af en problem stilling fra 4 engageret studerende og samtidig bidrage til det bedste resultat af vores uddannelse. Der er ingen krav for størrelse eller arbejdsområde, alt er interessant! Alle oplysninger vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt og vil til sidst blive udleveret til jer. Vi glæder os meget til at høre fra jer! DBH Thomas Frederiksen |
HAr i nogle specielle krav til internationale virksomheder?
Jeg handler selv med Kina og Danmark og er import / Eksport godkendt. Det lyder da spændene at kunne hjælpe jer, med at hjælpe mig selv ;)
Smid noget mere info om, hvad jeres problemstillinger evt. indeholder og alt sådan noget.
Mvh
Steffen Petersen
YBP - Your Business Partner