Vi tog beslutning at afprøve vores kræfter i affiliate område, og nu er vi endeligt færdige (eller næsten færdige :) ) med vores nye hjemmeside, der omhandler 3G Mobilt Bredbånd, - 3ginternet.dk. Der kan man sammenligner mobilt bredbånd priser, hastigheder og andre vilkår fra Danmarks største mobil selskaber. På vores website har man også mulighed til at sortere alle tabellers kolonner, og søge efter et ord eller sætning i en bestemt tabel. Vi vil byde velkommen til Jer alle sammen, og vil være meget taknemlige for alle Jeres kommentarer.
Jeg synes dog godt man kunne fjerne en del af toppen på siden. Det store topbillede samt reklamen fylder for meget, til at det ser seriøst ud. Det kommer nemt til at lugte for meget af en reklameside.
Mange tak for jeres kommentarer. Skal nok overveje at lave toppen endnu mindre og fjerne banners fra sider. Banners synes jeg faktisk heller ikke så meget om. Helt enig, at de fylder for meget, og de stjæler en del af opmærksomhed fra hoved indhold.
Enig med en længere titel på forsiden, skal nok rette det. Artikler er vi ikke helt færdige med. Når vi arbejder videre på det, skal vi nok følge dit råd, tak Mikael.
Tak Finn, vi arbejder på indholdet nu. Der vil komme flere artikler, og der vil også komme mulighed for at kommentere disse artikler. Tænker også på afstemninger og anmeldelse af hver enkelt udbyder i fremtiden.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Tak for din feedback. Jeg ved, det er ikke et nemt marked, men der er ikke nogen, der sagde, det bliver nemt Vil i hvert fald prøve at arbejde med affiliate sites og få endnu mere erfaring.
Ja det er rigtig nok ;) Et lille tip, få nogle call to action knapper på læs mere. Giver rigtig god konvertering. Lidt ligesom mine på Bredband-priser.dk. Tag et kig på de her http://www.partner-ads.com/dk/webhjoernet_downloads.htm, som du kan hente gratis.
Held og Lykke med dit projekt.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.