Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søger virksomhed til back-end projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE

Jeg står og skal i gang med et semester projekt på pba. I webudvikling. Projektet omhandler backend systemer.

Så det jeg kan tilbyde den heldige Amino bruger er en hjemmeside med et simpelt CMS system lavet i php, altså til de lette rettelser af tekst og på ingen måde på højde med typo3 eller andre open source løsninger. Da det er en skole opgave er det selvfølgelig gratis og skal samtidigt sige at udviklingstiden selvfølgelig er noget længere. Hjemmesiden skal selvfølgelig laves til en virksomhed og ikke en privat person.

Hvis du er interesseret er du mere end velkommen til at sende mig en PB og fortæl lidt om din virksomhed og den side du kunne tænke dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Hvad har du af erfaring og hvilke værktøjer bruger du? Smarty, xtemplate, cakephp?

Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:52

Der vil ikke blive brugt noget form for MVC framework til at bygge hjemmesiden og backenden. Det er en rent php løsning vi er ude i. Så til rent php programering vil jeg nok benytte mig af Eclipse eller noget så simpelt som notepad ++. Det er jo en læringsprocess vi skal igennem og derfor det er gratis. Har en del erfaring med MVC framework både til asp.net og ruby, men den stillede opgave er ren php.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26

Okay, tak for svaret Morten. Jeg springer over i denne omgang, men er sikker på at der er andre Amino'er der kan bruge dit tilbud :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 17:33

Hej

Jeg kunne sagtens være rigtig intreseret.

Smid en mail på ch@chmedia.dk

Mvh.
Christopher Heilmann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)