Hej Brian... Jeg kan sagtens følge dig med den manglende dislike! Hvorvidt den skal integreres på selve Facebook er et godt spørgsmål.. Lidt ironisk at man skal "Synes godt om" en Hate status! :P
Angående siden:
Som jeg har tilladt mig at tilføje: "I hate when fbhate doesnt look good in chrome!"
Synes du skal se siden igennem på Google Chrome, da det er ved at være en stor konkurrent til IE/FF. Der vil du hurtigt se nogle grafiske fejl... !
Hej Brian... Jeg kan sagtens følge dig med den manglende dislike! Hvorvidt den skal integreres på selve Facebook er et godt spørgsmål.. Lidt ironisk at man skal "Synes godt om" en Hate status! :P
Angående siden:
Som jeg har tilladt mig at tilføje: "I hate when fbhate doesnt look good in chrome!"
Synes du skal se siden igennem på Google Chrome, da det er ved at være en stor konkurrent til IE/FF. Der vil du hurtigt se nogle grafiske fejl... !
Tak for tilbagemeldingen - havde set fejlen og troede den var blevet rettet - men det er den forhåbentlig nu
Tak for tilbagemeldingen - havde set fejlen og troede den var blevet rettet - men det er den forhåbentlig nu
Jep ser bedre ud! Kan dog ikke se "Hate" knappen ud fra hver hate-status på forsiden I Chrome. Og ser heller ikke ud til den overhovet bliver vidst i kildekoden heller!
Der er jo en åbenlys grund til, at Facebook ikke har indført en "dislike" knap, hvilket i realiteten bevirker, at alle der af en eller anden grund ønsker at brokke sig, ender med at ødelægge "dislike" knappen.
Jeg kan i hvert fald ikke se idéen. Derimod synes jeg til gengæld, at det netop på Facebook er muligt at frabedes sig reklamer ved at slette dem. Se det giver mening.
Hvis du har kommentarer, så er de meget velkomne - siden er netop konverteret til Drupal og design er netop afsluttet - men det er ikke umuligt at der kan findes en bug eller to :o)
Når alle har fået den dårlige kaffe eller lign. ud af systemet - så må alle have en rigtig dejlig dag :o)