Hvis du har kommentarer, så er de meget velkomne - siden er netop konverteret til Drupal og design er netop afsluttet - men det er ikke umuligt at der kan findes en bug eller to :o)
Når alle har fået den dårlige kaffe eller lign. ud af systemet - så må alle have en rigtig dejlig dag :o)
Hvordan i alverden skal denne funktion gøre mit liv beder ?
Får jeg flere værdier som menneske vil at trykke i hate?
Spild af jeres tid og penge...
Vh Jakub
Hej Jakub. Helt enig Desværre har jeg ikke stjernestatus, så du får 5 her.
Hvem vil dog have brug for at give udtryk for sine mishagsytringer på denne måde? Det giver jo ikke nogen mening, hvorimod netop "Synes godt om" funktionen har sin berettigelse og er en positiv tilkendegivelse.
Det er for det meste "nørderne" Der ikke laver andet på sociale medier end spame sine venner..
Men der er jo folk der har forskellige ideer.. Jeg vil bare mene at hvis vedkommene havde koncentreret sig på at lave noget brugbart der vil gavne folk som mig og dig .. . Ville trådstarter tjene penge på det..
Jeg kan sagtens følge jer alle - men dem der har fulgt med omkring facebooks manglende 'dislike' button, de ved nok at der er stor interesse i at kunne angive 'dislike'...
Jeg er dog ikke enig i at man ikke kan lave et anderledes site - og dermed tjene en skillling - men det må tiden vise, men jeg synes selv at vi er godt på vej.