Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville det koste?!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam ikke hobby -  det er professionelt. Skal godt nok sige, at det kun er 5.000 brugere, men det bliver brugt flittigt :-)

Det er en lang række undervisningsvidoer, der ligger klar til registrerede studerende.

Jeg siger på ingen måde, at mit setup er lige så stort som youtube, men hvis du kender bare lidt til datalogi og hvad kompleksiteten er i en algoritme, så kan jeg med sikkerhed sige, at softwaren i hvert fald skalerer fint.

Jeg forstår udmærket, at der er forskel på teori og praksis og jeg kan blive modbevist i min tese om at det skalerer godt, men så er det pga. manglende hardware og ikke pga. softwaren. Som du selv siger, så har jeg heller ikke det samme "konverteringsanlæg", som youtube, men det er jo et spørgsmål om definitioner.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:00

Hej Jens

Det lyder udemærket :o) Det er heller ikke svært at lave noget der scalerer og hvis du en gang har tænkt på at der i fremtiden bliver behov for flere forskellige servere og flere forskellige internetforbindelser, så er du jo godt på vej ... og hvis du så har tænkt dig at forære det arbejde du en gang har lavet væk så er du jo et godt stykke henne af vejen allerede :o)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:01

Hvad kan/gør din side, som YouTube/Vimeo ikke kan/gør?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13

Hej igen Mikkel

Nej nej, har da ikke tænkt mig at forære noget væk, men jeg siger bare stille og roligt, at efter min mening er 5 mio. sat højt. Man kan i hvert fald komme i gang for mindre, men du har fuldstændig ret i, at hvis krav. spec. er at man vil lave et nyt youtube, så er 5 mio. ikke i nærheden nok :-)

Ha' en god dag.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 14:54

Jeg vil nu ikke have det som youtube har det, har et koncept med action sports grene jeg vil lave, hvor folk kan ligge videoer ind.

Så er mere interesseret i at det skal være en masse små vinduer på en side, hvor man så kan gå hen over med musen og se klip fra videoen og så skal man selvfølgelig kunne klikke på den og se det hele.

Er ikke en konkurrent til youtube overhoved.

Og forresten tak for de mange svar, skal lige læse dem alle igennem..

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:58

Hi ,

My name is Mustapha from Apexen Services here in Denmark . I am a web developper . I can handle your project . Hvae you already assinged someone else to work on your project ?

Regards ,

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)