Det er skam ikke hobby - det er professionelt. Skal godt nok sige, at det kun er 5.000 brugere, men det bliver brugt flittigt :-) Det er en lang række undervisningsvidoer, der ligger klar til registrerede studerende. Jeg siger på ingen måde, at mit setup er lige så stort som youtube, men hvis du kender bare lidt til datalogi og hvad kompleksiteten er i en algoritme, så kan jeg med sikkerhed sige, at softwaren i hvert fald skalerer fint. Jeg forstår udmærket, at der er forskel på teori og praksis og jeg kan blive modbevist i min tese om at det skalerer godt, men så er det pga. manglende hardware og ikke pga. softwaren. Som du selv siger, så har jeg heller ikke det samme "konverteringsanlæg", som youtube, men det er jo et spørgsmål om definitioner. |
Hej Jens
Det lyder udemærket :o) Det er heller ikke svært at lave noget der scalerer og hvis du en gang har tænkt på at der i fremtiden bliver behov for flere forskellige servere og flere forskellige internetforbindelser, så er du jo godt på vej ... og hvis du så har tænkt dig at forære det arbejde du en gang har lavet væk så er du jo et godt stykke henne af vejen allerede :o)