Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil lave en hjemmeside i aften - hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lidt ild i r.... hertil aften, og nu vil jeg se om jeg kan lave en hjemmeside selv.

Der er mange der taler om det her Joomla - kan en som mig komme godt igang med dette - som jeg forstår er dette en slags freeware korrekt? - hvordan kommer jeg igang?

Hvis ikke det skal være joomla - hva så, vil simpelthen igang NU!

Håber i kan hjælpe mig lidt :)

Bendtsen

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:28
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:30

Bendtsen:
hva så, vil simpelthen igang NU!

Du kan bruge bricksite dette er dog ingen udfordring i ;)

Eller

Besøg denne side:

Html.dk - her finder du grundlæggende tekniks viden om hvordan man bygger ting op.

God fornøjelse

/allan

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:34

Du kan også læse min guide om tilgængeligt design, så du ikke klumrer i det med kontraster, skriftsstørrelser, farvevalg mm. Det er jo nemmere at gøre tingene korrekt og gennemtænkt fra start :-)

Den er her:

Lær af synshandicappede - og bliv mere brugervenlig

Ha' en god aften!

/// Nina

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:11

Hej Igen

Nu er jeg hoppet ud i det - Joomla it is ;)

Jeg har fulgt joomla start guides - og vil nu prøve og installerer Joomla på mit websted - jeg har overførst Joomla filerne til webstedet, og så siger guiden at " så snart du skriver dit domæne navn, så vil du komme til selve joomla installationen - men jeg får stadig min gamle webside design op? - Hvad gør jeg galt??

Håber nogle kan svare - jeg skal nemlig lege lidt med det lidt endnu, har fået blod på tanden :)

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:17

Bendtsen:
Jeg har fulgt joomla start guides - og vil nu prøve og installerer Joomla på mit websted - jeg har overførst Joomla filerne til webstedet, og så siger guiden at " så snart du skriver dit domæne navn, så vil du komme til selve joomla installationen - men jeg får stadig min gamle webside design op? - Hvad gør jeg galt??

Hvis du eksempelvis har overført filerne til folderen /joomla på din hjemmeside, skal du ind på siden "dinhjemmeside.dk/joomla" for at installationen kan starte. Du skal altså ind på den specifikke mappe..

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:19

Hej Igen

Jeg prøvede og skrive administrator efter web navnet og så gik installationen igang, dog har jeg problemer da den har mange røde "lamper" i pre-installations kontrollen - kan du evt. hjælpe mig med dette? - har egentlig også lavet en anden lille tråd om dette :)

Bendtsen

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:26

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 00:48
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:07

Som en anden også har været så flink at henvise til, så har jeg lavet en række danske videoguides, som får dig igang med Joomla

Tjek dem her

Skulle du komme i tvivl undervejs er du velkommet til også at stille spørgsmål i mit Joomla forum

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)