Skal man have erhvervsadresse i UK osv osv.?? Hvilke kreditkort skal kunne bruges? Skal der indgåes indløsningsaftale med Engelsk "PBS virksomhed"? Det er efter godt fodfæste i DKjeg ønsker at gå til England/UK. Det er et fysisk produkt der skal sendes til kunden (både private og erhvervskunder). Jeg forestiller mig et "lagerhotel/"lageragent" i England og så sende ud derfra. ALLE gode råd og viden på området er MEGET velkomment .... På forhånd tak! Håber meget der er nogen der kan bidrage.... ![]() |
Salg via Web i UK?
- 1
EU regler er gældende og du kan sagtens sælge fra dansk adresse og med Visa / mastercard clearet gennem PBS. Dette gør jeg selv fra nedenstående shops. Til at starte med skal du lægge Dansk moms på varerne. Hvis du virkeligt vil have fodfæste vil jeg dog råde dig til at få en adresse i UK samt et .co.uk domæne. Ihvertfald har jeg ikke haft stor succes med at sælge til dem fra dansk adresse og .dk domæne. |
![]() Det er altid godt at høre fra én der har prøvet det selv... Hvis du kommer i tanke om mere, så tøv endelig ikke med at vende tilbage ![]() Flotte butikker iøvrigt! |
Hejsa, er du kommet videre med dit projekt? Hvad gjorde du mht. lagehotel/lageragent? Det ser ud til at jeg står i meget den samme situation som du har været i. Vi skal også til at starte op i UK, men mangler svar på nogenlunde de samme spørgsmål som du har stillet... Jeg er super interesseret i at høre lidt om hvordan din løsning blev. |
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Hvis du ikke gider for meget besvær med at skaffe merchant account til betalingskort, så kan du jo bare starte med PayPal. Det virker i hele verden og er kendt af alle, så det skaber tryghed for kunderne. PayPal er dog en dyr løsning, hvis omsætningen for alvor vokser (3 % eller sådan noget), men når det sker, kan du jo bare stifte et UK LTD, åbne en engelsk bankkonto og få en personlig merchant account i banken. |