Nogen er jer der ved om man kan få en eller anden form for smartphone, men hvor der er plads til 2 stk. sim kort - dvs. modtage opkald på to forskellige telefon numrer i en og samme mobil - skal dog gerne være en smartphone så man samtidig kan have mail mv.
Jeg tror desværre ikke du finder en smartphone der kan tage to simkort. Hvis det er fordi du ønsker et særligt nummer til din virksomhed kan det være Firmafon er en bedre løsning.
Du skal være velkommen til at ringe til os på 77344540 eller skrive direkte til mig på ns@firmafon.dk hvis du skulle have uddybende spørgsmål.
Jeg kan modtage opkald på to numre på min HTC Desire smartphone.
Jeg har 2 mobilnumre på abonnement hos TDC Erhverv. Det alle opkald til det ene mobilabonnement (simkort) er viderestillet til det andet mobilabonnement (simkort). Det fungerer fint, og jeg slipper for at skulle vælge telefon efter antallet af simkort slots. I stedet har jeg valgt en mobil, som kan køre en masse seje android apps.
Det var godt nok ikke helt det svar, du måske havde ventet. Men det løser stadig udfordringen med at kunne modtage opkald på 2 forskellige numre.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvis det er fordi du vil have et nummer til dit firma og et nummer til privaten, så kan jeg anbefale Telia Probizz.
jeg ved godt det ikke helt er det du spørger efter, men jeg ville da lige bringe det på bane alligevel
Det fungerer sådan at du har et normalt mobil nummer og et fastnet nummer der er viderestillet til mobilen. På fastnet nummeret kan du så både få velkomstbeskeder, seperat telefonsvarer, åbningstider og meget mere.
Hvis det bare er en touchmobil med plads til 2 simkort, så koster lillebroderen Samsung B5722 kun ca. det halve. Den største forskel på de to telefoner er at Samsung B5722 dual sim ikke har indbygget Wi-Fi.