Min shop vil sælge tøj af kendte mærker, til drenge og piger str. 2-6 år. Jeg vil selvfølgelig udvide med flere størrelser, hvis kundelaget forefindes.
Jeg er også interesseret i nyopstartede designer !
Kan nogen hjælpe mig med at finde evt. varepartier, eller restsalg.... eller har i nogle gode forbindelser ??
Jeg har kontaktet 20-25 danske tøjfirmaer, men kan forstå at mange at de kendte tøjfirmaer ikke levere til webshops.
Jeg er blevet opfordret til at deltage CPH kids messen, hvilket jeg selvfølgelig gør, men det er først til februar..
Det kunne godt være interessant. Kunne godt tænke mig at se lidt flere designs end dem i har på hjemmesiden. Vil du sende mig et katalog af jeres børnetøj ? Mvh
Vi har ikke så mange af vores egne designs, da vi netop laver det kunderne vil have, eller sagt på en anden måde, så fremstiller vi dine designs efter dine ønsker.
Ok. Jeg må nok lige vente og se hvordan salget vil gå, med de kendte tøjmærker, men kunne da absolut godt tænke mig at lave mit eget, hvis min webshop altså kommer til at gå godt. Jeg skal nok husk jer
Vi designer dansk soltøj. Vi kan levere dag til dag til webshops, da vi har alt på lager og soltøjet er testet af forbrugerbladet "TÆNK" som det bedste. Se noget af vores udvalg på OxiSun. Bare ring og lav en aftale med os.