| Ja, overskriften siger alt. Er det muligt at registrere et domænenavn, som så ikke bliver synlig hvem der står bag domænet? Hvilke muligheder er der? 

| 
Ja, det er det.
Dog ikke for .dk domæner så vidt jeg ved
 Debat
             Debat

| Ja, overskriften siger alt. Er det muligt at registrere et domænenavn, som så ikke bliver synlig hvem der står bag domænet? Hvilke muligheder er der? 

| 
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
| Ja, det er det. Dog ikke for .dk domæner så vidt jeg ved | 
Billigt logo - Professionelt logodesign
| ok, for hvilke præfikser er det muligt? | 
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
| Det er muligt for .dk, hvis du er privatperson, navn og adressebeskyttet. Se evt. https://www.dk-hostmaster.dk/lovstof-regler/persondatapolitik/politik-om-personlige-oplysninger/ For andre TLD'er findes der også muligheder, men mulighederne varierer. Kontakt evt. din domæneleverandør for nærmere information. Er det .dk du er interesseret i? | 
| 
 Tak for svaret. Jeg er ikke adressebeskyttet, ergo er det ikke en option :-) Som udgangspunkt er det lidt ligegyldigt om det er .com, .dk eller lignende.. | 
| Hvor troværdigt er det lige at gemme sig af vejen ? | 
| Hvor troværdigt er det lige at gemnme sig ? | 
| Hej, Man kan gøre det ved http://www.bluehost.com/ Det er gratis, når man samtidigt opretter et webhotel ved dem. Det hedder "Domain Privacy" og du krydser det af ved bestillingen om du ønsker det eller ej. ;) | 
Kristian Ole Rørbye
| 

Undskyld, hvad for noget? | 
| 

Hej Kristian, mange tak for det. Det virker jo nemt. |