Hej, jeg er en dreng på 15 år, og jeg interesserer mig meget for web-design. Jeg tilbyder billig service inden for webside-produktion + opsætning på world wide web. Har indtil videre kun lavet et eksempel på hvad jeg b. la kan komme ind på din hjemmeside, det kan du se her: www.christianjohnsen.dk "Nordic SeaWorld" er et fiktivt firma, siden er kun ment som et eksempel på en hjemmeside. Vil senere lave en mere personlig side, med referencer osv. Men som sagt er du interesseret så skriv en privat besked til mig her på Amino, og jeg vil forklare nærmere detaljer om hvad du skal gøre :)
Mvh. Christian. |
Har rigtige mange domæner
Opgaven vil betegnes meget simpel , men lad os tage en snakke vis sider også vil bruges til at ,
videre udvikle dig og få referencer, da de sider jeg vil have skal være meget simpel
Tænk 2 sider som til polterabend ideer sættes et banner passer til opsættes siden kontaktformular ikke mere
Opsætte en side med udannelse om dans og erotik kun banner , gerne tilpasse menuen
Opsætte 2 forummer
Opsætte 2 wiki sider
Links kataloger 20 plug in , evt. forskellige
Nyhedsblog 10- 20 stk. opsættes som nyheds
Blog alm. .hjemmesider
Dog lidt sjovt ved ikke hvad skal på alle sider måske top lister af diverse og art script
om jeg skal sætte dig til alle mine små opgaver eller kun nogle af dem , lad os tage er snak her om ,
for fungere samarbejdet perfekt