Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du skulle have nyt badeværelse..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

.. ville du så vælge, eller fravælge, at få en "indbygget" badevægt med, for f.eks. 1.000 kr?

Med en indbygget vægt snakker vi, at en af de fliser i dit nye badeværelse kan bruges som vægt, og at du vil få et display til at ligge i dit badeværelsesskab, eller hænge på væggen ved vægten.

Hvad ville du vælge, og ikke mindst, hvorfor? Pris? Brug? "Coolness"?

Mvh.

Steffen

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:44

Hej Steffen

Jeg ville helt klart fravælge denTongue Tied

Hvorfor så det? Jo, jeg hører til dem, så har lidt flere kilo end godt er, hvorfor jeg ikke er interesseret i denne "gimmick" ligesom muligheden også foreligger for, at en køber på et senere tidspunkt måske heller ikke synes det er smart.

Det er i hvert fald for mig en fuldstændig ligegyldig opfindelse. Iøvrigt ville jeg sidestille den med "alarmen" på køleskabet, som ender med at sige et eller andet i retning af: "Hvorfor ikke tage et glas vand?" DOH

Prisen er derfor også underordnet.

Tonny

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 03:08

Jeg havde sku gjort det.. 1000kr er ingen penge for coolness :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej tak. Vejer mig aldrig. Det er det i spejlet, der tæller. Hvis du kan opfinde et par løbesko, som kalder på mig og ikke giver op, før de har mærket asfalt, skal jeg nok melde mig på banen.

Når det er sagt, skal der nok være købere til produktet, så held og lykke.

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 12:55

Badevægt nejtak men løbesko Ja TAK!" 

Indkøberen/Fokus:
Hvis du kan opfinde et par løbesko, som kalder på mig og ikke giver op, før de har mærket asfalt, skal jeg nok melde mig på banen.

Vh. Jakub 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Jeg synes at ideen lyder meget god - men ville den komme til at matche resten af gulvet? Hvordan med reperation, hvis den går i stykker? Og udskiftning af evt. batteri?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:13

Jeg har de samme betænkeligheder som Tommy. Og hvis der nu går noget i stykker. Så jeg ville vælge det fra.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:50

Jeg synes det lyder ret cool. Hvis man havde en flise i badeværelset der havde en anden farve, og et display indbygget i væggen. 1000.- er vel ingenting når man alligevel er i gang med at bygge nyt.

Som de andre dog også siger, så er det jo et must at det kan laves, hvis noget går i stykker.

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:22

Gaar ud fra at vaegten gaar ud i et med gulvet, altsaa at det maaske bare er fire fliser i en kvadrat, som er selve toppen af vaegten? I saa fald vil der vaere en rende hele vejen rundt, hvor vandet og snavs kan komme ned?

Lyder ikke umiddelbart interessant for mig.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 93
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 18:33

Der ville da helt klart være salg i det, hvis det virkede. For mig personligt, så handler det om at der skal være så lidt (absolut intet) der står på gulvet i badeværelset, dvs. alt skal være væghængt eller indbygget, så bliver rengøringen så enkel som overhovedet muligt.

Denne vægt ville nok være lidt svær at lave i praksis uden den ville kunne ses. Den skulle jo bygges ind under fliserne og kanten rundt om den ville ikke kunne laves med flisefuge men "kun" med siliconefuge. Den ville desuden skulle tilsluttes el-nettet, da man ikke ville kunne skifte batteri i den. Derudover ville det også være svært og bekosteligt af få den godkendt til vådrum, dvs. med vådrumssikring mv... Der ville jo i teorien ligge vand oven på den, samtidigt med at man står på den og der er strøm i den...  Måske ville det kunne laves med en transformer gemt et sted og så kun fx 12v til selve vægten, så dør man i det mindste ikke hvis den er utæt... Tongue Tied

Måske skulle den være væghængt, altså helt nede ved gulvet og så kunne klappes ned, men så skal den sgu skrues godt fast før jeg ville turde træde op på den...

Nå, det var lige lidt kommentarer til mig, måske kan en eller anden ingeniør hjerne bedre regne tingene ud...

Jacob

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)