Hej alle Kunne godt bruge flere besøgende til min side (daaah). Overvejer pt. at sende en mail til alle på mit gratis newsletter (folk der ikke har købt men signet op) og tilbyde dem mit produkt (ebog) til halv pris mod at de efterfølgende skriver et review med link et sted på nettet. Tænker at jeg på den måde kan få både en masse links spredt og samtidig giver det nok også en lille smule i googles øjne hvis jeg kan få 30 ekstra artikler smidt ud på nettet der peger på mit site. Er der nogen der har erfaring med noget lignende? I praksis ville jeg nok bede dem om at smide en mail hvor de skriver hvor de ville poste deres review/artikel og så sender jeg dem som tak et link til at købe til halv pris. Ved godt at der ikke er nogen kontrol med om de faktisk poster reviewet, men who cares. Hvis bare et par af dem gør er det nice. Og generelt er jeg sød mod mine brugere og de flinke mod mig :) Overvejer at gøre lidt det samme til dem der allerede har købt, men har ikke lige noget god værdi at smide efter dem.
Well håber nogen har erfaring med noget lignende. -Larry |
Få brugere til at skrive reviews?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)