Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et helt nyt koncept har ramt Internet Marketing verdenen.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:
Jeg synes det virker underligt at der ikke står noget om hvad det koster at få testet sin hjemmeside. Jeg vil i hvert fald ikke have tillid til at jeg får en god test-rapport når der ikke står noget om hvad det koster.

Det er ikke en official Amino tjeneste, men der er efterhånden rigtigt mange inkl. undertegnede, der har haft held med at få deres sites testet af vores med-Aminoer. Det giver typisk en masse inputs og har generelt rimeligt høj kvalitet. Og ja så er det ganske gratis!

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:32

Hej Lars

Ligesom med mange andre produkter / service ydelser kan man ikke give nogen endegyldig pris , da der er for mange variabler der spiller ind.

Typisk har konsulentfirmaer ikke priser på deres side, og du vil jo slet ikke kunne opdrive en fast pris på hvad det koster at få en advokat til at tage en sag for dig.

Så det at man ikke kan stole på et firma der ikke har priser på deres hjemmeside er rent ud sagt noget sludder.

Alle er naturligvis velkomne til at få et overslag / samtale om hvad det vil koste at få deres hjemmeside testet udfra de ønsker man måtte have omkring det.

Ps Lundsby

Tak for din kommentar

kim

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38

Lundsby:

Lars Nielsen:
Jeg synes det virker underligt at der ikke står noget om hvad det koster at få testet sin hjemmeside. Jeg vil i hvert fald ikke have tillid til at jeg får en god test-rapport når der ikke står noget om hvad det koster.

Det er ikke en official Amino tjeneste, men der er efterhånden rigtigt mange inkl. undertegnede, der har haft held med at få deres sites testet af vores med-Aminoer. Det giver typisk en masse inputs og har generelt rimeligt høj kvalitet. Og ja så er det ganske gratis!

Det regner jeg egentligt også med at jeg vil prøve, men jeg er ikke helt færdig med min side endnu. Jeg er ved at få lavet design til siden, og så skal jeg vist ha fundet en der kan hjælpe med at lave mine forretningsbetingelser færdige! :-)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:21

cheapweb:

Hej Online

Det er Gratis at melde sig som tester, men som person / firma skal man naturligvis betale for at få testet.

Der sælges jo et produkt " websitetest" og der kommer pengene fra.

Kim

Ja, det er gratis at melde sig som tester, men det kræver jo ens tid at lave grundig kritik af hjemmesiderne.

Jeg ville personligt frygte om jeg nogensinde skulle få min løn udbetalt, af et firma der tilsyneladende hverken har smidt penge i deres hjemmeside og marketing. En anden ting er så at firmaet tilsyneladende er praktisk talt anonymt og lover noget der er alt for godt til at være sandt.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lugter det her langt væk af scam. Hvis det ikke er tilfældet, så skal din arbejdsgiver til at arbejde godt og grundigt med deres fremtoning på internettet.

EDIT: Dette skal ikke ses som at jeg anklager jer for at være en scam, men nærmere at alle alarmklokker ringer hvad angår jeres firma, og at det er noget i burde arbejde med.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:42
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:37

Hej TheisM

Tak for dit svar og du har da ret i at hjemmesiden ikke er noget at prale af, men mange gange er det simple ting der virker bedst.

Hvilket Hypen og udbredelsen af siden jo har bevist.

Nu kommer det jo også an på fra hvilket synspunkt man ser siden.

Mange gange har jeg set "tenknisk" flotte hjemmesider og mange af dem har et utal af muligheder, så det nærmest er umuligt at finde rundt på dem.

Mht anonymiteten ser jeg virkelig mange der bruger Domains By Proxy til at beskytte deres identitet.

En sådan "Private Registration" giver dig:

Your domain is registered in the name of Domains By Proxy® -- so our contact information is made public -- not yours.

You retain the FULL BENEFITS of domain registration. You can:
cancel, sell, or renew your domain; set-up the name
servers for, and resolve disputes involving, your domain.

We create a private email address for your domain. You tell
us to forward, not forward, or filter messages for spam
before forwarding. More..

We protect your identity and only reveal it in special situations.

A private registration will:

• Stop domain-related spam.
• Stop harassers, stalkers and data miners cold in their tracks!
• Protect your "moonlighting" identity.
• Maintain the privacy of you and your family.

Bruger dem iøvrigt selv på flere af mine sider da jeg ikke gider at blive spammed a H... til.

Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:13

cheapweb:
Tak for dit svar og du har da ret i at hjemmesiden ikke er noget at prale af, men mange gange er det simple ting der virker bedst.

Sitet er jo ikke bare simpelt, det er primitivt! Man laver ikke websites i Word. Det er som at bygge huse med stenøkser, hvis man har bare lidt på kistebunden så finder man en bedre løsning.

Det ser i mine øjne fuldstændig useriøst ud! Det ligner unægtelig at deres samlede markedsføringsbudget har været under 10K.

cheapweb:
Hvilket Hypen og udbredelsen af siden jo har bevist.

Hvilken hype og udbredelse, umiddelbart virker det som om de ikke har talt sandt mht. deres firma størrelse. Så hvorfor skulle man tro på deres udbredelsestal.

cheapweb:
Mht anonymiteten ser jeg virkelig mange der bruger Domains By Proxy til at beskytte deres identitet.

Den eneste grund til at være anonym er hvis man ikke vil stå ved det man laver, og det vil ham eller hende der står bag konceptet åbenbart ikke!

Det hele ligner lidt for meget de traditionelle get rich quick scams!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:48

Hej

Det er da noget værre sludder at man bliver spammet til fordi man står registreret som domæne ejer.
indtil videre har jeg fundet tre gode grunde til at advarselslamperne lyser :

1) Den metode med at lave "anonym" registrering, blev også brugt af buydomains.dk og der mistede kunderne mange tusinde kroner.

2) Og når der er links til tre sider, der betegner dette som SCAM, så burde det jo nok få øjnene op for at tingene måske ikke er helt som de burde være.

3) Yder mere er der en som mener, at jeres side er lavet i MS Word og der ikke bliver brugt f.eks. Google Analytics til at analysere trafikken på siden.

Ved du ikke hvad buydomains.dk er ?

http://www.dr.dk/search/forside.htm?output=xml_no_dtd&client=default_frontend&oe=UTF-8&ie=UTF-8&q=buydomains.dk&getfields=*&filter=0

MJ

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)