Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et helt nyt koncept har ramt Internet Marketing verdenen.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Man kan selvfølgeligt sige at de får en masse trafik, men trafik der ikke konverterer er som bekendt ikke noget værd.

Hvad nu hvis man bare er ude på at få en masse folk til at kende til sit produkt? Det ville da have været en oplagt start for YouTube, hvis det var udviklet i garagen og ikke havde millioner af kroner. ;)

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:31

Hej Lundsby

Tak for dit svar.

Til dels har du ret og alligevel ikke.

Det der er vigtigt her, er at de mennesker der vitterligt står bag AMR, er erfarne Internet Marketing folk og som du jo nok kan se, er det jo lykkedes at samle nu 400.000 testere ( dette tal stiger hele tiden).

Du har i hvertfald ret i at et netværk af testere ikke er ny , men allerede nu på det stadie som vi befinder os på, kan vi tilbyde både Internationale tests og regional tests.

Og det er vores store styrke.

Så har du som hjemmeside ejer et ønske om at få testet din side/produkt  kan en sådan test skræddersys helt ned til din kommune.(snart) PRICELESS

En anden ting er at disse testere i en vis grad jo også er potentielle kunder.

Hvis vi nu tænkte os at et lokalt Pizzaria ville lancere en ny type Pizza,så ville det jo være fedt at vide om det var noget som de beboere, der bor i target-området nu også kunne tænke sig en sådan.

Med Venlig Hilsen

Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:34

Rune Jensen:

Lundsby:

Man kan selvfølgeligt sige at de får en masse trafik, men trafik der ikke konverterer er som bekendt ikke noget værd.

Hvad nu hvis man bare er ude på at få en masse folk til at kende til sit produkt? Det ville da have været en oplagt start for YouTube, hvis det var udviklet i garagen og ikke havde millioner af kroner. ;)

Så er det jo bare en point-shop, altså et system hvor brugere for penge for at besøge et site eller deltage i en quiz! Og der er en god grund til, at point-shop besøg, ikke er i så høj kurs som de har været nemlig, at firmaerne ikke tjente nogle penge på det!

Så kan man selvfølgeligt tale om den mytiske brand effekt, men med folks grad af banner-blindness, så ville jeg ikke regne med den i denne situation.

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 23:41

Hej Rune

Youtube er som regel et godt sted,men det afhænger selvfølgelig af det produkt man sælger og den målgruppe man vil ramme med det.

B&O ville jo nok ikke få meget ud af at lave noget på Youtube.

Og hvis man nu havde lavet et produkt som man selv, venner, familie og andre nære slægtninge synes godt om, så er det jo ikke sikkert at det alligevel rammer der hvor man gerne vil have det til.

Har man derimod fået testet sin hjemmeside og (produkt) med et positivt udfald, kan det jo godt være at selv små justeringer kan føre til en ret stor konverteringsstigning.

Hvis du selv skulle udføre de split tests som Lundsby taler om, skal du minimum bruge 2-3 måneder på at gennemføre disse.

Og så ville du alligevel ikke have et entydigt billede af hvad der måtte være galt med den ene eller den anden side.

Med en test fra os ville du få ren besked om hvilke punkter der bør rettes i løbet af ganske kort tid.

Med Venlig Hilsen

Kim

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:45

Lundsby:

Rune Jensen:

Lundsby:

Så er det jo bare en point-shop, altså et system hvor brugere for penge for at besøge et site eller deltage i en quiz! Og der er en god grund til, at point-shop besøg, ikke er i så høj kurs som de har været nemlig, at firmaerne ikke tjente nogle penge på det!

Så kan man selvfølgeligt tale om den mytiske brand effekt, men med folks grad af banner-blindness, så ville jeg ikke regne med den i denne situation.

Ja lige netop !

point-shop systemet eller ideén er jo også ret god. Det virker bare ikke helt.

Idéen er god synes jeg og vil meget gerne hører om det også virker i praksis !

- Jeg tillader mig at være skeptisk i starten. Men håber i for succes med det....få så er jeg da også klar.

V.H.

Carsten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:46

Hej Kim

Det der generer mig er at de siger de er et stort firma, og så viser det sig at de bor hos et virtuel kontor hotel, hvor det koster fra 35$ pr. måned.

Så går man lidt i det-der skal se det før jeg tror det mode. Hvor man da gerne vil vide lidt mere om hvem de erfarne folk bag er? hvordan ved vi at de har 400.000 testere etc.

cheapweb:
Hvis vi nu tænkte os at et lokalt Pizzaria ville lancere en ny type Pizza,så ville det jo være fedt at vide om det var noget som de beboere, der bor i target-området nu også kunne tænke sig en sådan.

Ja, eller de kunne ringe til lokalspøjten og byde på en omgang pizza, og hvis der var noget om snakken, med stor sandsynlighed nå mange flere med den efterfølgende artikel omdelt til hele nærområdet.

Jeg kan virkeligt ikke se den store værdi for virksomhederne, i forhold til de eksisterende markedsføringskanaler.

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 23:56

Hej Samuel

Uanset om man er privatperson eller firma kan man få sin website testet.

Må nok lige for alles skyld slå fast at det ikke er gratis, men set ifht. udbyttet synes jeg næsten at det er.

Med Venlig Hilsen

kim

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 00:03

Hej Carsten

Kort fortalt kommer det jo helt an på den test der bliver lavet.

Det er lidt som konsulent virksomheder.

Der er jo nok lidt flere, der har tiltro til et hus som Mercuri-Urval end til så mange andre, og det skyldes jo netop at de er rimeligvis top-of-the-line når det kommer til udvælgelse af medarbejdere.

Det samme her mht. at teste hjemmesider.

MVH

kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:04

cheapweb:

Har man derimod fået testet sin hjemmeside og (produkt) med et positivt udfald, kan det jo godt være at selv små justeringer kan føre til en ret stor konverteringsstigning.

Hvis du selv skulle udføre de split tests som Lundsby taler om, skal du minimum bruge 2-3 måneder på at gennemføre disse.

Man skal havde relativt lidt trafik, hvis det skal tage 2-3 måneder, eftersigende er gennemsnitstiden omkring en 2 ugers tid for de fleste mindre shops. Men det er vigtigt at sige, at til forskel fra brugerundersøgelser, så viser split-tests sandheden om hvordan brugerne reagerer. Mens en spørgeundersøgelse kun viser hvordan brugerne synes de skulle reagerer.

Så jeg har lidt svært ved at se hvad et firma, vil få ud af det.

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 00:15

Hej Lundsby

Ja mht. Pizza har du ret,det ville jeg nok også gøre.

Artikler er altid en god ide, især hvis den er god.(positiv omtale)

Pizzariaet var jo kun som et tænkt eksempel.

Og f.eks. Mikale der har et stripbureau skulle han så sende en stripper ned på redaktionen,det tror jeg ikke ville falde i god jord.

Hvad nu hvis du solgte græsslåmakiner,skal alle på redaktionen så have en? haha

Jeg kunne ikke lade være.

MVH

kim

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)