Det kommer an på redaktionen, Mikaels kundeområde er jo ikke et lokal området, så en stripper i redaktionsrummet på Ekstra Bladet, det ville da nok ramme meget godt.
Nope, men man ville ikke skulle bruge mange basseøre på Google AdWords for at ramme flere man der var interesserede i at købe en græsslåmaskine end ved at sende dem til massiv brugertest. Problemet er at value-proposition dybest set er det samme som ved en point-shop, og det har markedet i højgrad sagt nej tak til, fordi det var en dårlig forretning. |
Det at være country state manager kan vel egentligt bedst sammenlignes med at være affiliate, efter hvad jeg kan læse mig frem til på deres hjemmeside. Du får så et henvisningslink du kan benytte på din blog og bliver afregnet med en procentdel af hvert salg. Jeg tror dog at du vil have langt større succes, hvis du er åben omkring prisen og mængden af lokal (dansk) trafik det er muligt at opnå. Grunden til den manglende åbenhed, skyldes det at du ikke selv kender prisen? Jeg lever selv af at være affiliate og vil med glæde benytte dit affiliatelink, hvis jeg finder produktet, prisen og volumen interessant.