Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et helt nyt koncept har ramt Internet Marketing verdenen.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

cheapweb:

Og f.eks. Mikale der har et stripbureau skulle han så sende en stripper ned på redaktionen,det tror jeg ikke ville falde i god jord.

Det kommer an på redaktionen, Mikaels kundeområde er jo ikke et lokal området, så en stripper i redaktionsrummet på Ekstra Bladet, det ville da nok ramme meget godt.
Der var engang en tv-kanal der lavede en hel serie om Stripper Kongen, så det kan da ikke være helt umuligt at få noget PR på.

I hvertfald er det bedre end at sætte en masse tilfældige til at teste hans sitet samtidigt at de får penge for det!

cheapweb:

Hvad nu hvis du solgte græsslåmakiner,skal alle på redaktionen så have en? haha

Jeg kunne ikke lade være.

Nope, men man ville ikke skulle bruge mange basseøre på Google AdWords for at ramme flere man der var interesserede i at købe en græsslåmaskine end ved at sende dem til massiv brugertest.

Problemet er at value-proposition dybest set er det samme som ved en point-shop, og det har markedet i højgrad sagt nej tak til, fordi det var en dårlig forretning.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:45

Det at være country state manager kan vel egentligt bedst sammenlignes med at være affiliate, efter hvad jeg kan læse mig frem til på deres hjemmeside. Du får så et henvisningslink du kan benytte på din blog og bliver afregnet med en procentdel af hvert salg. Jeg tror dog at du vil have langt større succes, hvis du er åben omkring prisen og mængden af lokal (dansk) trafik det er muligt at opnå. Grunden til den manglende åbenhed, skyldes det at du ikke selv kender prisen? Jeg lever selv af at være affiliate og vil med glæde benytte dit affiliatelink, hvis jeg finder produktet, prisen og volumen interessant.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:01
Jeg synes godt nok det skriger af bondefangeri?
Videon lyder som om, at stemmen er lavet med en computer som oplæser tekst. Prøv at kopiere en linje tekst ind i din computer stemme, så kan du hurtigt producere samme resultat.

og som lundsby også skriver, er deres lokation i las vegas også yderst pudsig ;)
Men såfremt, at det ikke er et scam, så held og lykke med det :)
men pas nu på.
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:19

Hej igen Nikolaj

Jeg svarer dig også lige her for at alle kan se det.

Det med prisen er det samme som hvis du ringer til et hvilket som helst rekrutteringsbureau og spørger hvad det koster at rekruttere en medarbejder.

Det vil de jo ikke kunne svare dig specifikt på da der er mange forhold der spiller ind.

Mht. CSM så betyder det at jeg har ansvaret for hele Danmark Og Norge+sverige( i hvertfald indtil vi finder en passende CSM der).

Dette ansvar gælder også kommende testere i disse lande.

Og med hensyn til afilliates ved jeg ting som ikke kan nævnes endnu.

Bundlinie: jeg er ikke affilliate, snarere salgs / konsulent -Manager

Håber det besvarer dit og muligvis andres spørgsmål.

Kim

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:45

cheapweb:

Det der er vigtigt her, er at de mennesker der vitterligt står bag AMR, er erfarne Internet Marketing folk og som du jo nok kan se, er det jo lykkedes at samle nu 400.000 testere ( dette tal stiger hele tiden).

Med Venlig Hilsen

Kim

Som jeg ser systemet opbygget, er det en form for pyramidespil eller tilsvarende, der fremgår ikke eksplicit hvilken ydelser der leveres, men mere om hvor mange downlines de enkelte grupper har, og hvor meget de allerede har tjent på deres tilmelding. 400.000 tilmeldte lyder af mange på den korte tid sitet har været online, og domænenavnene er tilsyneladende registreret med hemmelig ejer og adresse (Registration Private Registrant Organization: Domains by Proxy, Inc., hvilket ikke giver indtryk af det reelle ejerskab af virksomheden.

Hjemmesiderne bærer ikke præg af alle disse testere har tilmeldt sig, men de har måske bare ikke testet de 4 - 5 html sider endnu?

En anden lille detalje, det er sjældent man ser websites programmeret i Microsoft Word, men her er et godt eksempel, det er disse sider, der er heller ikke nogen webanalyse på disse html sider, så de aner hvilken trafik webstederne genererer.

Så hvis der er tale om folk med bare lidt kendskab til web, som der nævnes, er det underligt at de anvender Microsoft Word til programmering af deres eget website, da dette program mere er et tekstbehandlingsprogram, der findes væsentligt bedre programmer til at udarbejde de par html sider, hvis de ikke kan sætte det op i et CMS system. Det ville virke bedre når de skal tiltrække testere til netop websites.

Ved lidt søgning på nettet fremkommer der mange fora, der betegner det som Scam, og som stiller spørgsmålstegn til produktet.

http://bjsblog.socialpress.co.za/2010/07/19/scam-or-no-scam-websitetester-biz/

http://www.moneymakergroup.com/Website-Tester-Websitet-t349783.html

http://www.elitefundteam.com/forum/websitetester-for-free-websitetesterbiz-t4050.0.html

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 10:10

Hej Online Marketing.

ja allerede når du siger det ligner et pyramidespil viser det at du jo nok ikke er helt klar over hvad du siger.

Betegnende for et pyramidespil er at dem står ovenover dig tjener på din tilmelding.

Allerede der fejler din betragtning - det er gratis at melde sig som tester = ingen penge til upline

Desuden er alle firmaer opbygget som en pyramide,så hvis el-producent A startede og ansatte nogle ledere og medarbejdere og solgte et produkt - så ville det i din termin være et pyramidespil.

Jeg kender godt alle de posts der findes rundt omkring i forskellige fora,og hvis man kigger lidt dybere omkring AMR vil man finde ud af at firmaet er registreret i Nevada.

Men det er der tilsyneladende ikke nogen her,der har været istand til at finde ud af.

Jeg ved desuden ikke hvor du har din info omkring de enkelte downlines og hvor meget personerne med disse skulle have tjent.

Lad mig så lige slå fast at INGEN har tjent noget endnu, det har ikke kostet nogensomhelst penge og da prelaunch lige er afsluttet er man igang med at opbygge / strukturere firmaet, udfra de kriterier som testerne har opgivet som deres preferencer.

Land,sprog,hobbies og så videre.

Generel Betragtning om div. posts.

"Det er jo altid nemmere at kritisere noget uden at sætte sig ordentligt ind i tingene, og mange gange fremkommer negative posts fordi folk ærger sig over at det ikke var noget de selv fandt på."

- F.eks har jeg en medlemsside som har fået utrolig dårlig kritik mange steder, men det er alt sammen fra folk som ikke har læst / vil følge vores TOS.

Dem der følger vores TOS tjener gode penge.-

kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:10

cheapweb:

Og f.eks. Mikale der har et stripbureau skulle han så sende en stripper ned på redaktionen,det tror jeg ikke ville falde i god jord.

jeg har altså både stripper før til statsminister datter polterabend , har været på event i hvor de skulle interview mig og jeg stippet sidste gang er i norge som snart kommer i tv for NKR

angående pris synes godt det forklares på siden , gennemlæst tråden og dine svar og bliver mere og mere forvirret , med det er altså bruger der undersøger siden de får penge , som får penge af andre bruger , indtil det hele som pyramide spil køre ned for der findes måske nogle smarte bruger der trækker sig ud med et bytte måske dig eller en anden og så er der ikke penge i rundkredsen mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 10:36

cheapweb:

Hej Online Marketing.

Jeg kender godt alle de posts der findes rundt omkring i forskellige fora,og hvis man kigger lidt dybere omkring AMR vil man finde ud af at firmaet er registreret i Nevada.

Men det er der tilsyneladende ikke nogen her,der har været istand til at finde ud af.

Lad mig så lige slå fast at INGEN har tjent noget endnu, det har ikke kostet nogensomhelst penge og da prelaunch lige er afsluttet er man igang med at opbygge / strukturere firmaet, udfra de kriterier som testerne har opgivet som deres preferencer.

Hej Kim

Jeg har ikke noget imod nye ideer, tværtimod, men at forestille sig en virksomhed der i domæneregistret har valgt at være anonym, virker ikke smart, herved kan man ikke se hvilken reelle ejere der står bag.

Hvis man skal ud og hente kunder ind i størrelsesordenen 400.000 – 500.000, tusinde, ja måske endnu flere, har man vel i princippet råd til at få programmeret en hjemmeside, de sider der ligger nu, er Word dokumenter, der er gemt som html filer, det kan vel også være ok, men når der er tale om dygtige marketing/IT folk der skal servicere andre, og samtidig hjælpe med folks hjemmesider og udtale kritik om disse, så virker det bare ikke troværdigt.

Hvor skal pengene i øvrigt komme fra til alle disse testere? Det eneste der kommer af ingenting, er mig bekendt lommeuld!

Men held og lykke med projektet.

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Tilmeldt 10. Sep 10
Skrevet kl. 10:52

Hej Online

Det er Gratis at melde sig som tester, men som person / firma skal man naturligvis betale for at få testet.

Der sælges jo et produkt " websitetest" og der kommer pengene fra.

Kim

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33

cheapweb:

Hej Online

Det er Gratis at melde sig som tester, men som person / firma skal man naturligvis betale for at få testet.

Der sælges jo et produkt " websitetest" og der kommer pengene fra.

Kim

Jeg synes det virker underligt at der ikke står noget om hvad det koster at få testet sin hjemmeside. Jeg vil i hvert fald ikke have tillid til at jeg får en god test-rapport når der ikke står noget om hvad det koster.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)