Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du hjælp til salg af dine varer på sjælland, så har jeg løsningen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har jeg løsningen på hvordan du får solgt dit produkt?
- Ja det har jeg, du skal bruge en som du kan arbejde sammen med om at sælge dit produkt.

Jeg er en ung ernærgist og præsentabel mand som søger promoter jobs hvor jeg kan få lov at sælge folks produkter. Jeg vil gerne vise folk at jeg kan sælge deres varer også selvom de mener at de ikke kan.

Jamen hvad sælger jeg?
Ja det bestemmer du, jeg kunne fx se mig selv sælge fåreuld på Roskilde Dyreskue.
det kunne være bølgepaps kartonner på en messe i forum.
Står du og skal bruge en til at løfte salget på fx en hjemmeside,
eller mangler du en som kan sælge til offentlige instutioner?

Hvis du har pladsen, så finder jeg kunderne, men der er et krav.

Det er ikke kanvassalg, det er aktivt salg hvor du ønsker præsenteret din produkt på en professionel måde så du derigennem får promotet produktet. Vi skal altså fysisk kunne fremvise dit produkt og dette kunne fx være på en messe.

Hvad siger du, kan du bruge mit tilbud?

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:57

Hej Andreas

Vi siger ja... Har du mail eller tlf.nr. ?

Mvh.

P.S.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas

Jeg kan ikke tilbyde dig et arbejde, men jeg vil gerne give dig et råd eller to. Jeg har selv 5 års erfaring indenfor salg og coaching af sælgere som dig (primært opsøgende salg, som du her er inde på). Se det ikke som værende kritik det her, mere én hjælpende hånd.

Når man laver en "åben" ansøgning på et forum som dette, så er det et direkte selvmål at lave flere stavefejl og grammatiske fejl. Så for guds skyld, HUSK korrekturlæsning! Derefter ser jeg det som værende utroligt useriøst at du henvender dig så bredt. Ingen sælgere kan sælge alt, alle har nogle områder de er specielt gode indenfor. Jeg ser mig selv som værende en yderst kompetent sælger og har da også siddet og solgt oppe i 200.000 kr. om dagen for flere større virksomheder, men jeg kender mine grænser og ville ikke bevæge mig udenfor disse. Jeg synes du burde skrive lidt mere om hvor dine spids kompetencer ligger hen af, så du kan få mere konkrete henvendelser. Ved at postulerer at du kan sælge alt, synes jeg du direkte spilder folks tid og faktisk lyver overfor dem.

Det var så bare min personlige holdning til din "ansøgning".
Til andre der læser mit svar, så lad jer endelig ikke skræmme væk. Andreas er sikker en dygtig sælger, så jeg håber ikke jeg har ødelagt noget for ham med denne respons. 

Med venlig hilsen

Daniel Nørregaard

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:27

Daniel A. Nørregaard:
Ingen sælgere kan sælge alt, alle har nogle områder de er specielt gode indenfor.

En sælger med begrænsning??????

Ked af at sige det Daniel men den der virker altså ikke. Vi er enige i at spidskompetencer er værd at nævne.

Ikke kan sælge alt....har du prøvet? Er det ikke blot et spørgsmål om fokus og attitude? Det svare faktisk til at sige at det er produktet som vælger dig........virkelig ikke godt.

Til dig Andreas, fed melding- der er mange som leder efter partnere indenfor salg, så bare klø på. Et lille råd hvis du har tid- kig med i tråde hvor folk søger efter sælgere og læg billet ind- der er en hel del.

Martin

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 20:45

Jamen her er det 24262601.

Mvh

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:06

Hej Andreas

har et spændende produkt, som du garanteret kan sælge mange af:

Hvad er YABLUEZ ? 
YABLUEZ et edb-system, med en Bluetooth transmitter, der kan sende gratis beskeder til mobiltelefoner der er udstyret med bluetooth-system (91%). Vi kalder det YABLUEZ Bluetooth. 

Potentielle kunder kan modtage oplysninger om produkter, tilbud, notater, nyheder, kampagner, åbne og lukke tider, konkurrencer, events, etc., i en afstand af mellem 5 og 250 meters rækkevidde fra sende stationen. 

Meddelelserne sendes automatisk på planlagte dage og tidspunkter, 24/7  og kan deles op i forskellige kampagner, hvor systemet husker hvilke telefoner der har fået meddelelsen allerede. 

Hvor kan man bruge YABLUEZ ? 
YABLUEZ Bluetooth er et nærheds marketing system udviklet til reklamekampagner eller kommunikation i erhvervsmæssigt øjemed. 

Systemet giver jer mulighed for at iværksætte salgsfremmende meddelelser i tekst, billede, lyd eller video til potentielle kunder i et kommercielt område, der afgrænses af systemets dækningsområde. 

Profilen for anvendelse af dette system er defineret ved følgende vifte af applikationer: 

Messer og konferencer 
Arrangør: 
Du kan skabe en information inden for området med meddelelser, budskaber, generelle oplysninger om tjenester, tidsplaner, kommende arrangementer osv. 

Stand: 
Brug YABLUEZ Bluetooth på din stand. Dette giver dig mulighed for at oprette et reklame område, som kan tiltrække potentielle kunder ved prangende annoncer, som bliver modtaget på mobilen hos dine potentielle kunder. Den kunde, der modtager det vil blive tiltrukket til at besøge standen og husker det bedre efter showet. YABLUEZ Bluetooth kan ikke kun bruges til at tiltrække opmærksomhed, men også til at sende meddelelser om jeres selskab, jeres produkter, fremme særlige tilbud og indsamle oplysninger om besøgende. 

Klubber, Disco og Barer 
Med en YABLUEZ Bluetooth reklamerer du for drikkevare tilbud og arrangementer, downloade musik, etc. For at nå gæster på gaden, kan du opsætte en udvendig antenne, hvorved du også kan reklamere for klubben uden for åbningstiden. 

Hoteller 
Med  YABLUEZ Bluetooth i dit hotel, kan du oprette et informations område. Du kan tilbyde generel information og service fra tredjemand, som betaler for dette (Tider, attraktioner, ture, restauranter, billeje osv.). Alt sammen uden omkostninger for hotellet og kunden. Alt dette blandet med hotellets egne kampagner. 

Indkøbscentre 
Med YABLUEZ Bluetooth i et indkøbscenter, vil centeret fremstå som et center med teknologi. YABLUEZ Bluetooth kan fremme handel og service i centeret, der giver information om begivenheder, kunderne mulighed for at hente indhold, mv. 

Butikker og små virksomheder 
 YABLUEZ Bluetooth i din forretning vil: 
Tiltrække kunder fra gaden inden for en radius af 100 til 250 meter, hvis du har et godt tilbud. 
Send beskeder om tilbud, åbningstider o.l., både i og uden for normal åbningstid. 
Er tilbudet godt kan du opnå viral markedsføring blandt dine potentielle kunder ( Kunder sender besked videre til en ven eller veninde). 

Biografer 
Du kan sende oplysninger om kampagner, give kunden mulighed for at downloade: Billboard, trailere, anmeldelser osv. 

Offentlig transport · Busser / Taxi / Tog / Færger

YABLUEZ Bluetooth kan give oplysninger til kunden, som venter, eller de der er på køretøjet. Med en YABLUEZ Bluetooth monteret på køretøjet, kan du sende reklamer til folk både i og uden for køretøjet. , Det vil skabe et område med reklamer på hele strækningen, med potentiale for at øge indtægterne, uanset om du selv bruger reklamerne, sælger dem til 3. mand eller en mix af begge. 

Det er 100% gratis at sende og modtage bluetooth. 

Hvis du ønsker at vide mere om dette enestående produkt, bedes du kontakte mig for nærmere. 

Det er billigere end du tror. 

Med venlig hilsen 

Kim Gomez 

Yabooz Mediagroup 
Island Village  214
38660 San Eugenio 
Tenerife 
Spanien          

Web: http://www.yabooz.com   e-mail: admin@yabooz.com   Telefon: +34 609244226

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 17:37

Hej Kim

Lyder da rigtig spændende. Du må gerne fange mig på telefon 24262601 eller over mail info@abrj.dk så vi kan fortsætte det derfra.

Mvh
Andreas Jensen

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)