Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber på samme engagement fra Thorborg i morgen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan skal en tale (ikke) holdes!

Jeg håber at støde på samme engagement i Forum i morgen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:01

Der er flere måder at få sit budskab ud på:-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:02

Jeg ser frem til Thorborg imorgen....Så Martin på scenen idag sammen med en håndfuld andre. Syntes han var super god og med en dejlig afslappet stil.

Ham her på video'en bevæger sig alt for meget og det kan man selvfølgelig også, hvis man har "talen" i hovedet og ikke skal over og læse konstant Geeked

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:10

Martin Slot:
Jeg ser frem til Thorborg imorgen

Jeg har aldrig set ham live, så jeg glæder mig også. Jeg håber og tror, at det vil mindst lige så inspirerende som videoerne.

Ham her på videoen er så fake, at jeg nok ville have svært ved at holde masken, hvis jeg var til stede. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at forestille mig, at han har brugt timer foran spejlet derhjemme, så den til sidst bare har siddet lige i skabet. Bare ærgeligt at det ikke er samme resultat, når spejlet bliver skiftet ud med publikum :o)

Men jeg kan regne ud, at vi bliver overdænget af gode forretningsmuligheder indenfor forskellige former for skønhedspleje i morgen? Wink

Har i øvrigt købt cremen, og den er ganske udmærket. Jeg har ikke helt besluttet mig for om den er god nok, men det finder jeg ud af i løbet af vinteren. Den tørrer i hvert fald super hurtigt, og det er et stort plus. Men der kommer godt nok meget ud ad gangen, hvis man ikke er meget vågen. Men det er selvfølgelig også smart nok, for så har man den ikke så længe som man ellers ville have :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:26

igang:

Men jeg kan regne ud, at vi bliver overdænget af gode forretningsmuligheder indenfor forskellige former for skønhedspleje i morgen? Wink

Har i øvrigt købt cremen, og den er ganske udmærket. Jeg har ikke helt besluttet mig for om den er god nok, men det finder jeg ud af i løbet af vinteren. Den tørrer i hvert fald super hurtigt, og det er et stort plus. Men der kommer godt nok meget ud ad gangen, hvis man ikke er meget vågen. Men det er selvfølgelig også smart nok, for så har man den ikke så længe som man ellers ville have :o)

Stick out tongue hehe, nej, det tror jeg der var rigeligt af idag. To af dem på stor scene var creme piger, Rudolf care og en amerikansk pige. Og selvom de ikke havde været der, ville vi aldrig snakke cremer på denne type messe (havde selvfølgelig været noget andet på en produktmesse)..Vi snakker normalt om forretningskoncept, men har på det seneste også snakket om vores nye vitality produkt.

Ja jeg kender godt det med mængden fra et af de andre produkter, ikke fordi jeg tager meget ud, men der skal ikke bruges så meget. Måske spiller det ind at den er vandbaseret.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)