Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifehack

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har netop lanceret Lifehack, en forumbaseret tænketank der spænder over emner som personlig effektivitet, kost og træning, business og økonomi, kærlighed, sex og forhold, teknologi, fritid og spiritualitet. Vi hjælper hinanden med at dreje på knapperne i livets kontrolpanel for at opnå suverænitet og balance i alle aspekter af det spil vi kalder livet. Hvis I har nogen inputs til design, funktionalitet eller andet hører jeg meget gerne fra jer

http://www.lifehack.dk

Venligst,

Jonas

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:15
Jeg er vild med dit topbanner, det ser kanon godt ud..

dog er jeg ikke ret glad for den gule farve, som er ved forum emnerne, samt at der er sådan et stort hvidt felt i midten af siden.

ellers kanon flot

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:01
Rigtig flot side. Ganske enkel og overskuelig.

Dog er der 3 ting jeg vil nævne:

1. Det rullende favicon (det ikon man ser ved siden af adresselinjen) er lidt irriterende, også selvom det stopper 'rulleriet' efter lidt tid.

2. Når man er inde på oversigten over kategorierne kunne det være fedt med en lille tekst under overskriften der gav en kort beskrivelse af den respektive kategori.

3. Farverne bruges en anelse ukonsekvent. Når man ser en oversigt over flere diskussioner bruges der 3 farver (den gennemgående blå farve, men også grøn til boksen der fortæller hvad siden handler om og gul som baggrund til diskussionerne). Prøv eventuelt at fjerne den gule farve eller implementere en farve mere på de andre sider så farvetemaet bliver mere gennemgående - men det er alt i småtingsafdelingen vi snakker her, dit farvevalg er imponerende i forhold til standarden.

Håber du kan bruge det til noget.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hey
Ja jeres side er imponerende, men ikke i tråd med et lifehack...Synes den er lidt uoverskuelig med alle de emner, istedet for at fokusere på et, max 3 emner. Selv læser jeg til tider på www.lifehacker.dk , dér er mere fokus på de hacks jeg kan bruge i mit arbejde, nemlig it  hacks..Linker til goe ressourcer om små værktøjer og how-to''s.////T

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:36
superflot side - dog kunne jeg godt tænke mig 2 ting:

a) at i måske havde en sektion med user-submittede artikler jeg kunne læse (eventuelt kategori-opdelte)
b) at den hudfarve i bruger på forummet bare var hvid, eller lignende.. ved ikke helt hvilken farve den skal have, men det er så tydeligt at det er et separat stykke forumsoftware der kører midt på siden at det genererer mig lidt :)

ellers held og lykke - jeg vil lave et login, da man jo aldrig kan grave dybt nok i sig selv - der er næppe noget der skræmmer mere end hvis det blev undertrykt :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)