Det er rigtigt flot! Har også tilmeldt mig. Dbh. John |
Tak skal I ha'... Altid rart med lidt ros
Det er rigtigt flot! Har også tilmeldt mig. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak skal I ha'... Altid rart med lidt ros
|
Her kommer lige en ekstra reference jeg netop har færdiggjort...
|
Så nåede jeg de første 100 tilmeldte og som lovet har jeg trukket lod om den første af i alt 5 gratis portrættegninger. Og vinderen af den første portrættegning blev Erik Pilgaard Hejlskov
Der er således stadig 4 gratis portrættegninger til lodtrækning, så man kan stadig nå et være med. Næste lodtrækning sker når jeg når 200 medlemmer eller d. 30. september. http://www.portraetfabrikken.dk/gratis-portraettegning.aspx og trykke på "Synes-godt-om"... Så deltager du automatisk i næste lodtrækning.
Mvh. Mikkel Johansen
|
Fedt, jeg takker mange gange. Jeg glæder mig til resultatet :-) |
Jeg krydser fingre :D - Godt arbejde iøvrigt ;) |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
Nu går det hurtigt... Så har jeg næsten allerede nået næste milepæl på 200 Facebook fans. Så næste lodtrækning er lige op over. Der er i alt 4 portrættegninger tilbage til lodtrækning, så skynd dig at klikke på "Synes godt om"-knappen og deltag i lodtrækningen.
Mvh. Mikkel Johansen
|
Så er vinderen af den anden portrættegning fundet. Vinderen blev Laila Zenia Munk.
Mvh. Mikkel Johansen |
Så er der ikke lang tid til næste lodtrækning... Mon ikke jeg kan få den op på 300 fans inden fredag? Tilmeld jer lodtrækningen her.
|
Hvad blev der af konkurrence, portrætter, og Facebook side? Alt ser ud til at være dødt, og jeg har aldrig modtaget noget portræt. Har du (InMedia Reklame) en status på hvad der skete? |