Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis links

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

jeg har lige tilmeldt www.TRY.dk under RENGØRING!

Spørgsmål:Hvis teksten skal være unik, vil det sige at den skal være forskellig for hvert katalog?  Og hvor forskellig skal den så være for at det ikke bliver bedømt som værende D.C.?

Bedste hilsner

Lars Jensen

www.TRY.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:54

mikmira:
Spørgsmål:Hvis teksten skal være unik, vil det sige at den skal være forskellig for hvert katalog?  Og hvor forskellig skal den så være for at det ikke bliver bedømt som værende D.C.?

Ja, den skal være unik for hvert linkkatalog , eller andre sider for den sags skyld. Ellers vil du løbe ind i duplicate content problemer, hvilket ikke er rart for en hjemmesideejer.

Man kan ikke sige "hvor forskellig" en tekst skal være fra en anden. Men når du har en hjemmeside burde det ikke være noget problem, bare at skrive en ny tekst hver gang som ikke minder særlig meget om dem man har brugt tidligere. 

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:12

Tak Jonathan...måske man burde føre statistik over hvad man havde skrevet til fremtidig brugStick out tongue

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:15

mikmira:

Tak Jonathan...måske man burde føre statistik over hvad man havde skrevet til fremtidig brugStick out tongue

Du kunne jo lave et worddokument, hvor du skriver alle din ider ned til tekster.

Du kan også skrive unikke tekster i dokumentet, og markere dem med rødt, som du har brugt. 

.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 01:55

Så har jeg også sat et fingeraftryk med mit link.

Mvh. Lars H. Jensen

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 11:00

Hej Henrik; Jeg ved ikke om det er mig der ikke forstår at bruge din linkguide, men hvis jeg klikker på gruppen børnetøj under webshops, hvor jeg har tilmeldt et link, så kommer de 3 ikke frem som der står der er i kategorien, frem kommer hele gruppen med webshops. og hvis jeg klikker på mit eget link kommer der følgende tekst: "You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1" 

God søndag :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 11:57
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:48

AnnetteD:

Hej Henrik; Jeg ved ikke om det er mig der ikke forstår at bruge din linkguide, men hvis jeg klikker på gruppen børnetøj under webshops, hvor jeg har tilmeldt et link, så kommer de 3 ikke frem som der står der er i kategorien, frem kommer hele gruppen med webshops. og hvis jeg klikker på mit eget link kommer der følgende tekst: "You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1" 

God søndag :)

Den er er rettet, Tak Annette :)

en god søndag til dig også

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:19

Henrik Sejrbo:
Kan du eventuelt fortælle lidt om trafikken?

Sagtens.. Der er en 20-30 unikke besøgende om dagen, og det er et tal der er stigende. Kataloget har allerede PR1

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:30

Skal vi over 200 links idag?

Tilmeld dig idag, og risiker at få et "fremhævet link" :-)

www.linkguiden.dk

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)