Jeg synes at farverne er lidt tamme/kedelige. For mig er det en ommer. Jeg har dog heller intet bud på, hvad der skal gøres, men farvepaletten er jo stor...
Det kunne være super hvis det er du også gav et link til dit sidste forsøg, så man kunne sammenligne dem..
Det er sådan set lige meget hvor mange nuancer er der... Et design bliver jo ikke bedre alene af hvor mange nuancer du smider på... Her er det ikke som i supermarked, jo mere for pengene desto bedre. Nope, der kan sagtens være få nuancer, men bedre placeret..
Hele siden skal være i balance med farver, mængden af dem samt nuancerne og placeringen.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Det skal lige siges at den lige så meget skal henvende sig til ERHVERV, så der skal jo ikke være alt for meget "power flower" - er vi ikke enige om det?
Ok grunden til at svaret er det samme som tidligere, er jo at du næsten intet har ændret.
Du har selvfølgelig rettet logoet så den passer bedre til, ellers har du ændret nuancerne på knapperne som består måske 0,5-0,9% af hele siden, og det bemærker man jo ikke.. Når man siger at et design er fladt, er det jo siden i helhed og ikke kun knapperne...
Det du kunne gøre er, at lege lidt med farverne, nuancerne samt kontrast, og lave flere forslag som aminoerne kunne ud fra de forskellige forlag vælge den de bedst kan lide :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant