Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

11/9

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var USA der planlagde angrebet gennem CIA ved brug af muslimske terrorister (ikke Al Queda) fra mellemøsten. Dette for at retfærdiggøre angrebet i Irak.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:54

Tonny Skov Pedersen:

Iøvrigt når vi nu er i gang med alle teorierne, så er det også noget om "månelandingerne", "korncirklerne" og ikke mindst, hvordan Gefion gravede Sjælland ud af Sverige og lavede det som jyderne kalder "djævleøen".

Grineren... der er også noget med at der er nogen der mener at Jorden er flad, og mener at det er et falsum at den er rund :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

Ja fantasien fejler jo ikke noget!

Men måske man skulle bruge den til noget andet!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:31

Thomas:

Se nu er mange af de konspirationsteorier fantasi, men der er også folk som gennemarbejder beviser på at der spørgsmål som blivet tiet og ikke taget seriøst.

Så at folk er så snævret synet og ikke kan respektere at nogen prøver at bevise at det måske var andet end 2 fly og en mand med skæg i afghanistan der stod bag det, er sørgeligt.

En af de mange velgennemarbejdet dokumentare der er lavet om det er Loose Changes, som kan være værd at se.

Jeg siger ikke det er George Bush , julemanden, Englands dronning eller amino som nogen af jer var dumme nok til at nævne, men jeg syntes der er RIGTIGT meget der pejer på at det ikke bare var et par fly og en gang adrenalin pumpende Terrorister fra Afganistan der var skyld i det. :)

Call me the crazy one.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BruunMedia:

Thomas:

Se nu er mange af de konspirationsteorier fantasi, men der er også folk som gennemarbejder beviser på at der spørgsmål som blivet tiet og ikke taget seriøst.

Så at folk er så snævret synet og ikke kan respektere at nogen prøver at bevise at det måske var andet end 2 fly og en mand med skæg i afghanistan der stod bag det, er sørgeligt.

En af de mange velgennemarbejdet dokumentare der er lavet om det er Loose Changes, som kan være værd at se.

Jeg siger ikke det er George Bush , julemanden, Englands dronning eller amino som nogen af jer var dumme nok til at nævne, men jeg syntes der er RIGTIGT meget der pejer på at det ikke bare var et par fly og en gang adrenalin pumpende Terrorister fra Afganistan der var skyld i det. :)

Call me the crazy one.

Hej "The Crazy One"Geeked

Nu hører jeg så ikke til faste læserskare af EB, BT og/eller National Inquirer, så derfor har jeg et problem, når denne slags kun fremkommer i disse medier.

Det kan da udmærket være, at der er mere mellem himmel og jord, men problemet er bare beviser og dokumentation.

Der er også forsøgt ført bevis for, at pyramiderne er landingsplads for aliens og deres rumskibe og Atlantis eksisterer i bedste velgående ligesom statuerne på Påskeøen.

Med udbredelsen af informationssamfundet og den lette tilgængelighed, ja så har vi vel reelt ikke noget at bruge landsbytossen til.

Iøvrigt er det regnvejr i dag, hvilket er noget russerne har gjort, kun for at genere os.

Beklager, men jeg skulle lige have det sidste ordSkype-ItWasntMe

Tonny

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:57

Tonny Skov Pedersen:

Hej "The Crazy One"Geeked

Nu hører jeg så ikke til faste læserskare af EB, BT og/eller National Inquirer, så derfor har jeg et problem, når denne slags kun fremkommer i disse medier.

Det kan da udmærket være, at der er mere mellem himmel og jord, men problemet er bare beviser og dokumentation.

Der er også forsøgt ført bevis for, at pyramiderne er landingsplads for aliens og deres rumskibe og Atlantis eksisterer i bedste velgående ligesom statuerne på Påskeøen.

Med udbredelsen af informationssamfundet og den lette tilgængelighed, ja så har vi vel reelt ikke noget at bruge landsbytossen til.

Iøvrigt er det regnvejr i dag, hvilket er noget russerne har gjort, kun for at genere os.

Beklager, men jeg skulle lige have det sidste ordSkype-ItWasntMe

Tonny

Confused Suk.... Vi tager diskutionen om konspirationsteorier om 9/11 når du kan tage en voksen snak :) Det er en sørgelig ensporet måde du køre det på :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tonny Skov Pedersen:

Man behøver ik være konspirationsteoretiker for at konstatere, at der den 11/09 2001 skete nogle ting, som ik helt matcher med den officielle forklaring...
Om man så tror på det ene eller det andet, må være op til den enkelte... Kald det en slags religion!

Men jeg fatter nada af dem, som hele tiden finder det sjovt, at trække den tragiske dag frem, og lave sjove jokes og vittigheder over det?
Det er vel selv samme mennesker, som kunne se det sjove i Mohammed tegningerne?

Anyway hvornår er der nogen, som laver sjov med jordskælvet på Haiti, mordet jo JFK eller Orkanen Kathrina?
Kom nu funny people, der døde os en masse mennesker, og lad os da håne dem...
Det kan måske betyde et større salg af aviser og blade... Måske det var værd at overveje?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

BruunMedia:

Thomas:

Call me the crazy one.

Lige præcis "Loose Changes" er så propfyldt med fejlslutninger, fabrikationer og helt basale videnskabelige fejltagelser, at den for mig helt og aldeles beviser, at de her teorier ingenting har på sig. Der er lavet en film, der dokumenterer alle fejlene i "Loose Changes", som jeg tror, du kan finde på Youtube, den burde du se, hvis du blev snydt af deres opfundne argumenter...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:55

Claus Jensen:

Lige præcis "Loose Changes" er så propfyldt med fejlslutninger, fabrikationer og helt basale videnskabelige fejltagelser, at den for mig helt og aldeles beviser, at de her teorier ingenting har på sig. Der er lavet en film, der dokumenterer alle fejlene i "Loose Changes", som jeg tror, du kan finde på Youtube, den burde du se, hvis du blev snydt af deres opfundne argumenter...

Uden at skulle starte en diskussion, så se evt Collaps Movie... Ik direkte om 9/11, men Michael Rupport fortæller, hvorfor og hvordan det hele hænger sammen...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Jensen:
Lige præcis "Loose Changes" er så propfyldt med fejlslutninger, fabrikationer og helt basale videnskabelige fejltagelser, at den for mig helt og aldeles beviser, at de her teorier ingenting har på sig.

Jeg har ikke set den, og har ikke nogen holdning til de forskellige teorier. Men jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at lige præcis de ord du bruger her, også burde være sagt af én eller flere personer, i forbindelse med de "weapons of mass destruction", der dannede grundlag for indvasionen af Irak.

Det var der ikke nogen der gjorde, selvom der må have været en hel del der vidste at det var én stor løgn. Derfor har jeg også svært ved at afvise at folk der kan finde på den slags, ikke ville kunne finde på så meget andet, som eks. et "fingeret" terrorangreb der kan sætte skub i en process man har planlagt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)