Ja fantasien fejler jo ikke noget!
Men måske man skulle bruge den til noget andet!
Se nu er mange af de konspirationsteorier fantasi, men der er også folk som gennemarbejder beviser på at der spørgsmål som blivet tiet og ikke taget seriøst.
Så at folk er så snævret synet og ikke kan respektere at nogen prøver at bevise at det måske var andet end 2 fly og en mand med skæg i afghanistan der stod bag det, er sørgeligt.
En af de mange velgennemarbejdet dokumentare der er lavet om det er Loose Changes, som kan være værd at se.
Jeg siger ikke det er George Bush , julemanden, Englands dronning eller amino som nogen af jer var dumme nok til at nævne, men jeg syntes der er RIGTIGT meget der pejer på at det ikke bare var et par fly og en gang adrenalin pumpende Terrorister fra Afganistan der var skyld i det. :)
Call me the crazy one.
Hej "The Crazy One"
Nu hører jeg så ikke til faste læserskare af EB, BT og/eller National Inquirer, så derfor har jeg et problem, når denne slags kun fremkommer i disse medier.
Det kan da udmærket være, at der er mere mellem himmel og jord, men problemet er bare beviser og dokumentation.
Der er også forsøgt ført bevis for, at pyramiderne er landingsplads for aliens og deres rumskibe og Atlantis eksisterer i bedste velgående ligesom statuerne på Påskeøen.
Med udbredelsen af informationssamfundet og den lette tilgængelighed, ja så har vi vel reelt ikke noget at bruge landsbytossen til.
Iøvrigt er det regnvejr i dag, hvilket er noget russerne har gjort, kun for at genere os.
Beklager, men jeg skulle lige have det sidste ord
Tonny