Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der vil have en markedsføringsøkonom i praktik? Jeg prøver at finde mig en praktik plads fra februar næste år.

 

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Lyder meget spændende, hvor er du fra i landet..? det vil hjælpe rigtig meget med den info, er jeg sikker på. Smile

På forhånd mange tak, og ha en fortsat rigtig god aften

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Kom med lidt mere info om hvem du er, hvad du kan, går du bor, uddannelse, osv. Så er jeg sikker på du vil gå noget mere brugbar feedback. 

Held og lykke :-)

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak :-)

Jeg bor midt på Sjælland og vil finde mig noget i Storkøbenhavn eller midt-vest Sjælland. Jeg er interesseret at arbejde med f.eks eksport eller noget andet marketing relateret. En anden ting som kunne være intressent for mig er at arbejde i et internationalt miljø eller som har at gøre med udlandet, det behøver ikke at være en stor virksomhed.

Hvis der er nogen som vil vide mere I er velkomne til at skrive jeres email så skriver jeg gerne tilbage en fuld beskrivelse om hvem jeg er og hvad jeg søger efter.

 

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke nogen som har brug for en markedsføringsøkonom i praktik?  Jeg kommer med gratis viden :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)