Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med at være en affiliate ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

addingadds:
Ja, der er meget tekst og video, og jeg har pløjet mig igennem den

Ja det må man da håbe, når du nu har valgt at smide det op på din side :o)

Så hvis jeg har forstået konceptet rigtigt, kan man for et eller andet beløb tilmelde sig, og få lov til at lave en tilsvarende side, hvor man så skal få flere til at tilmelde sig, og dermed få en bid af deres tilmelding?

Det kan godt være at jeg er for træt til at kigge på det lige nu, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue det. Men det ligner et MLM/Pyramide koncept.

Det kan selvfølgelig være at jeg kom på andre tanker, hvis jeg betaler for adgang. Men det har jeg nu ikke tænkt mig. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Jeg tror at noget af det som er der, kan gøres til en slags MLM, men alt hvad der indebære at gøre noget som kun handler om at finde nye medlemmer er MLM og det er det bestemt ikke, men det er sikkert en mulighed nogle benytter sig af. Jeg har downloaded nogle af de videoer som kun er for medlemmer, og dem deler jeg da gerne ud af. Siden indeholder alt muligt, og jeg tror mere det er at vælge det ud som man selv mener er den rigtige måde at gøre det på.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:47

Jeg fatter ingenting af det, men det er da dejligt du kan skabe dig en indtægt. På sigt tror jeg dog der er andre metoder som holder længere, og giver mere :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Hej Casper

Ja, men lige nu skal man nok ikke gøre indtægten op i timer vs. timeløn, men sådan er al opstart når man skal lære noget nyt.

Hvilke metoder tænker du på ?

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 20:59

Hvis du vil have succes som affiliate, så tror jeg første skridt, for dig, vil være at droppe at ligge affiliate links gemt bag en tilsyneladende reel anbefaling op på et forum, hvor værdierne/essensen er at hjælpe andre og modtager hjælp til gengæld.

Beklager, men sådan noget har jeg ikke meget til overs for. Det kunne lige gå hvis du havde lagt det op på dit private website, men at udnytte folks troværdighed til Amino og Amino's debatter er sgu lige lavt nok. 
Du får succes som affiliate ved at HJÆLPE folk.. Ja, den er sgu god nok - det handler ikke om at snyde folk. 
Skab noget reelt indhold, som er så pisse godt og brugbart at folk med glæde vil klikke på dine links, selvom de godt ved at der falder procenter af til dig. Du kan faktisk være så heldig at de ligefrem bevidst trykker sig ind via dit affiliate link, fordi de gerne vil give dig lidt igen, for din hjælp. 

Hvis du har spørgsmål eller bare brug for feedback til ideer eller andet, så er du meget velkommen til at kontakte mig. Så længe dine intentioner er at skabe noget folk kan bruge!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Point taken ! - Min brøler, og kan godt se nu at det ikke var ok ! -

Jeg har selv skrevet til admin om at slette linket, men har ikke hørt fra dem endnu.

Det var reelt også et oplæg til en debat omkring det emne, men begejstringen tog om du vil, over for at tænke sig ordenligt om, inden man trykker på OK knappen.

Så dette er en officiel undskyldning ! En dårlig start !

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 21:13

Hej Morten. 

Der skal være plads til fejl..
Du kan uden tvivl få en masse ud af Amino.dk og alle de pisse fede mennesker der sidder herinde. Lig jagten på penge til side for en stund, og tag et sug af den store Amino videns- og erfaringspibe! 

Held og lykke med det hele Yes 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)