Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min oplevelse med Kristian Holte, Simply Law

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper:

""Jeg kan ikke se at det er relevant i denne sammenhæng, men jeg fulgte Kristians vejledning i forbindelse med fastsættelse af erstatningskravets størrelse. ""

Det var ikke dit tal jeg efterlyste Smile  Men et minimums beløb for at han tager sagen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:27

Kasper Gadensgaard:
Ja, det har været en "overskudsforretning". Som jeg skrev var mine eneste omkostninger retsafgiften som jeg fik refunderet. Derudover betalte virksomheden erstatningskravet hvoraf Kristian fik 25%. Resten fik jeg.

Super, tit kan det jo være dyrt at få ret når man går den jurdiske vej, så det ekstremt vigtigt at få fremhævet, at du faktisk har "tjent" på det.

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 06:00

@ Jesper: Der skal normalt være tale om et krav på mindst 30.000 kr. før jeg tilbyder no cure no pay.

For sager under det beløb kan jeg dog tilbyde en pris, der måske ikke garanterer overskud, men i det mindste betyder, at der ikke er underskud. Ofte er det vigtigste for mine klienter, at "der bliver gjort noget ved det" i højere grad end, at der er overskud.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:03

Simply Law:
Ofte er det vigtigste for mine klienter, at "der bliver gjort noget ved det" i højere grad end, at der er overskud.

Korrekt - Det kan tit godt være værrer hvis der ikke bliver gjort noget ved det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)