Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nye ide

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg søger et nyt projekt efter jeg har haft en pause på 2år er jeg klar til at gå igang i igen jeg har haft andre firmaer 3 for at være mere præcis så solgte jeg dem og holdte en pause på omking 2år så hvis i har en god ide og mangler midler til at føre den ud i livet så skriv lidt om den ja det var hvis det Cool

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:39

Hej

Ideen ligger ved patent og varemærke, skitser til protype er lavet, med et investeringsbeløb på 300.000 så kan vi rede liv over hele verden..mere må jeg ikke sige...men det er en god ide..

preben

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 17:06

Ok så, "ideen ligger ved patent" ??

hvis du h a r  fået indleveret en patentansøgning, er der patentretligt ikke noget problem med

at offentliggøre ideen, men af forretningsmæssige årsager kan det være en god ide at holde kortene

inde på kroppen i de 18 måneder de evt. patentansøgning er hemmelig hos patentmyndigheden.

ellers læs mere om patenter på:

http://www.eneret.dk/patentordbog.html

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 17:14

vil gerne hører mere om det så du kunne jo sende mig en privat mail til ramikhalil@live.dk glæder mig til at høre fra dig

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:22

Kan du ikke ringe til mig på 35131126 jeg vil godt høre hvem du er og osv,

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 11:32

er på forretnings rejse i singapore så da det godt kan komme til at tage lidt tid vender jeg tilbage til dig når jeg kommer hjem.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:58

Hej Rami

Er du så kun interesseret i at bygge noget nyt op og sælge det igen, eller hvad er målet med dit ønske? Og er dit slik projekt, så noget du kører sideløbende?

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 20:10

hej jeg har flere projekter kørende lige men jeg har en partner som hjælper med det hele og har tidliger haft flere projekter kørende på samme tid så det er ikke noget problem jeg er i singapoere med min partner men det er hans eget projekt men jeg har tidliger byggede og solgt forskellige firmaer men lder efter noget fast som ikke bare skal sælges igen så lad mig høre hvad du har at byde på

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)