Ja du risikere at blive straffet for DC. Det kommer an på så meget. Hvis man fuld ud stoler på at Google kan finde ud af hvem der har skrevet artiklen og hvem den ejes af osv osv, jamen så skal man da bare gøre det. Men jeg tvivler på at nogen vil stole så meget på Google. Jeg ville personligt ikke stole på Google.
Intet i SEO verdenen er så sort hvidt som jamen jeg blev indekseret først og derfor er det min artikkel, og derfor andre der bliver straffet. MVH Kim |
Line:Er der nogen tommelfingerregler for, hvor langt (ca.) et sådant brudstykke må være? Og er det OK, at det er et udsnit af teksten, eller skal det skrives helt om?
Jeg ved ikke om der er tommelfingerregler, men der sker ikke noget ved små brudstykker, hvis der samtidigt linkes til artiklen. Det er nøjagtigt det man gør internt på mange blogs. Man har en oversigt med indlæg, og her vises de første par linier, samt et link til selve indlægget. Se f.eks. Gratis Nyheder
Hvis man viste hele indlægget på sin oversigt, så ville der være interne problemer med DC.