Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livezilla til Ubuntu..?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at vide om livezilla findes til Ubuntu..?

Jeg har prøvet med google og diverse søgemaskiner, men syntes ikke jeg kan finde noget svar nogen steder.

Håber der er nogen her inde der kan hjælpe..:)

God dag til jer.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:04

Ohøj Kaptajn!

Har du prøvet at køre den på WINE?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:31

Desværre, Livezilla virker ikke på Ubuntu. Det er ikke umuligt at få den til det, men det er ikke noget, der bare uden videre gøres.

Der er flere Livezilla alternativer, som kan køre på Ubuntu, men jeg kan desværre ikke anbefale nogen af dem frem for nogen andre.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:55

De har meldt ud at de vil arbejde på en web-udgave. Problemet er at LiveZilla er lavet i .net

En mulighed er at køre det på en virtuel PC med fx VirtualBox

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:25

HVis man går ind på deres hjemme side under download Så kan man downloade en LiveZilla Server (PHP) det lyder da som noget som man nemt skulle kunne afvikle på Ubuntu, men hvordan det virker aner jeg ikke, har ikke rodet med LiveZilla før.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 13:02

Men det er ikke serveren, men klienten folk spørger til - og den er i .net

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:20

OKay, så bare at der under deres Download også stod WebClient hvilket jo gerne skulle kunne køre på alle platforme, men som sagt kender ikke til LiveZilla, men ville bare lige give et hint i så fald trådstarter ikke havde set der var en webclient i PHP

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:37

Problemet er nok at de fleste vil bruge klienten på en Windows maskine.

Vi bruger selv LiveZilla, og er meget tilfredse. Jeg bruger den på en Windows 7 maskine til vores web sites som ligger på henholdsvis IIS og Apache. Mine kollegaer bruger Windows XP.

Eneste ulempe er at vi skal huske os at angive at vi er offline når vi går fra vores computere.

Jeg har selv overvejet at anskaffe en lille billig computer til kommunikation. Skype, email, Livesupport, Facebook, Messenger og hvad jeg ellers bruger til at kommunikere med. Så har alt dette sin egen skærm og jeg får fjerne alt dette fra min arbejdscomputer. Jeg ved ikke om din kunde ser på det på samme måde, men ellers var den en mulighed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)