Vi er nogle stykker der en gang om ugen laver noget mad sammen. Vi skiftes gerne til at handle og betaler derfor også skiftevis.
Så jeg ville høre om der er nogen af jer der kender et stykke software, eller en hjemmeside hvor man kan taste regningerne ind og så holde styr på hvor meget man skylder hinanden.
Det eneste jeg har kunne finde er http://delregning.no/ og det er på norsk så det er ikke lige sagen
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Google docs - eller lign. er en online version af et regneark. Det bedste er at I kan deles om det og alle bidrage / inddatere jeres regninger i arket uden at der skal en masse mails og vedhæftninger frem og tilbage imellem jer.
Google docs - eller lign. er en online version af et regneark. Det bedste er at I kan deles om det og alle bidrage / inddatere jeres regninger i arket uden at der skal en masse mails og vedhæftninger frem og tilbage imellem jer.
God appetit!
Tak for svaret Så sagt i svaret før, så havde jeg slet ikke skænket Google Docs en tanke, men hvor er jeg glad for i lige kom med den idé
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk