Godaften amino'er Klokken er 02:07 og der er 5 timer til mit tog kører. Jeg er ellers blivet god til at springe i ordentlig tid i seng de dage jeg skal op og tidligt med toget, men "noget" fangede mig i dag. For en lille måned siden faldt jeg over bogen ildsjælenes bog af Tommy herfra amino, og tænkte straks "Fantastisk, manden har skrevet en bog til mig". Og jeg skal da love for at det er en fantastisk bog og Tommy rammer sømmet lige på hovedet. Det er fantastisk at gå rundt med en "flamme" indeni, også kunne læse om grunde, tips og tricks til at få det bedste ud af flammen. Så til alle Jer der bare har den mindste motivation her i livet, vil jeg på det varmeste anbefale Tommy´s bog. Den kan købe som e-bog her: http://www.myll.dk/shop/index.php/ildsjaelenes-bog.html Jeg er ikke hele vejen igennem bogen endnu, men vil uden at blinke, stolt strege Brandteknisk Rådgiver, og i stedet underskrive mig selv som værende ildsjæl Sov godt |
Hej Boysen,
Tusinde tak for de pæne ord. De er med til at få min ild til at brænde endnu mere :-)
Jeg har naturligvis også lavet en gratisversion af bogen, som kan findes i min signatur.
God dag til jer alle - og brænd igennem derude (uden at brænde ud)