Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du også en ildsjæl?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften amino'er

Klokken er 02:07 og der er 5 timer til mit tog kører. Jeg er ellers blivet god til at springe i ordentlig tid i seng de dage jeg skal op og tidligt med toget, men "noget" fangede mig i dag. 

For en lille måned siden faldt jeg over bogen ildsjælenes bog af Tommy herfra amino, og tænkte straks "Fantastisk, manden har skrevet en bog til mig". 
Nu er jeg ikke den store læser (med mindre det er fagrelateret) men bogen blev alligevel købt i dag.

Og jeg skal da love for at det er en fantastisk bog og Tommy rammer sømmet lige på hovedet. Det er fantastisk at gå rundt med en "flamme" indeni, også kunne læse om grunde, tips og tricks til at få det bedste ud af flammen.

Så til alle Jer der bare har den mindste motivation her i livet, vil jeg på det varmeste anbefale Tommy´s bog. Den kan købe som e-bog her: http://www.myll.dk/shop/index.php/ildsjaelenes-bog.html

Jeg er ikke hele vejen igennem bogen endnu, men vil uden at blinke, stolt strege Brandteknisk Rådgiver, og i stedet underskrive mig selv som værende ildsjæl

Sov godt 

Mvh Boysen, Ildsjæl 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:48

Hej Boysen,

Tusinde tak for de pæne ord. De er med til at få min ild til at brænde endnu mere :-)

Jeg har naturligvis også lavet en gratisversion af bogen, som kan findes i min signatur.

God dag til jer alle - og brænd igennem derude (uden at brænde ud)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:19

Jeg vil med glæde begynde at læse bogen :)

Mange hilsner

Lisbeth

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)