Jeg søger en design løsning, til Fikort til mit firma. (kan ikke bruge a4model, selvprint, læs hele min text inden besvarelse, så der ikke opstår fejl, designdelen er af SELVE fikortet/blanketten) Design, udforme blanketten: Fikort model: fik7532 (tror det er denne løsning er bedst), det skal være Fortrykt, Fortløbende nummerering, dublikat (skal have kopi af hver udfyldte fikort som er udleveret til kunde, denne skal bruges til regnskab/bevis). Der skal være tryk på selve forsiden på fikort, inkl Boksindelinger med text, løbenr, firmainfo ect. (ideer, text, oplæg til design er klar, mangler kun endelig design+produktion). Krav: fikort skal overhold kravne for fikort, du skal stå, eller bistå for den endelige godkendelse af fikort. Hvis du også har en produktions del, kan der indgåes en løsning om et garantikøb af feks 2000stk fikort eller flere som et minimumkøb v. endelig design af fikort(udover designdelen). Yderlig mulighed med en underaftale: på at jeg køber kun fi-kort af dig til forudaftalt købesum, bestilling vil typisk være på 2000-2500stk pr ordre. (forudsætning er at tilbud, aftale er OK). OBS: har søgt google tyndt uden finde en partner til ovenstående, måske er min søgning ikke optimeret nok, men er kørt fast. Kontakt: susannepiajensen@live.dk som bistår i designdelen. eller skriv din kontaktinfo så ringer/mailer jeg tilbage, På forhånd tak. Mvh Jesper søbæk Jensen |
ikke aktiv længere, aftale er indgået med hass olsen a/s
Tak for skriftlige tilbagemeldinger, tilbud.