Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do'h endnu en Wordpress noob...!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og Aminoser Indifferent

Konen i huset er blevet smittet af en gal Zumba Feber og vil nu (som så mange andre) gerne ha' en Blog hvor hun kan øse ud af sin viden som danser og instruktør.

"Den ordner jeg da for jeg er jo sårn' en slags IT-geni" sagde han så, og fik oprettet et domæne ved Meebox og gik straks i gang med at installere Wordpress........

Hmm så langt så godt men, nu er spørgsmålet jo så hvordan hulen vi får opsætningen (eller backend eller hvad det nu hedder) på dansk - for det er da muligt ikk? Har søgt i øst og vest og fundet dette link: http://da.wordpress.org/wordpress-3.0.1-da_DK.zip men, aner ikk lige hvad jeg skal stille op med filen? Ikke engang på lmgtfy kan jeg finde svar - så mit håb er at der sidder en flink WP kyndig der kunne hjælpe lidt...?

Med venlig hilsen

M&K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26

Fint projekt, men om hun sælger soombaa eller børnetøj ændre ikke meget.

Håber du har masser af fritid, hvis du skal lave det for hende.Der mange som fik sider/rådgivning herinde for over et år siden på netop det emne.

Søg og lær :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:28

Hej Kennet,

Hvis du ikke allerede har fundet det, så står det lidt nede på denne side. hvordan du gør:
http://da.wordpress.org/

Hvis det slet ikke er til at finde ud af, så sender du bare mig en mail, så gør jeg det gerne for dig. :-)

- Godnat!

PS. Min mail er: pt@meebox.net

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 23:41

Nemli' Patrick dét ligner mere noget der kan bruges...  Kigger på det - hvis det går helt galt får du en mail :)

Pfh TAK! (og g'nat)

Kennet

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:30

Hej Kennet

Når du har downloadet wordpress-3.0.1-da_DK.zip unzipper du den, og ligger alt indholdet af wordpress-mappen ud på roden at dit website - typisk i public_html mappen på FTP-serveren. Derefter går du ind på din hjemmeside med en browser og følger installationsvejledningen. Det fungerer ligesom den engelske version, blot er sproget her bare på dansk.

Husk at hvis du evt. allerede har installeret den engelske WordPress, så slet den inden du installerer den danske WordPress version - bare for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen

Chiel Robben

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)