Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Håndværker

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

wow, denne tråd er kommet langt ud nu.

SEODK:
I bruger masser af tid på at kommentere mit indlæg ------ HJÆLP  da manden i stedet for. Jeg er som du selv sagde ikke vigtig, men så brug da din/jeres energi på at hjælpe manden. Ellers burde i holde jeres kæft

jeg tror den eneste som ikke hjælper er dig. Det eneste du har bidraget med er en negativ stemning og en hjælpende hånd i form af "Søg noget mere på amino og nettet" hvad er det for en hjælp at give?

Ved ikke hvem du tror du overbeviser eller hvad du nu prøver. Det er helt sikkert ikke mig, eller nogen af de andre som er i denne tråd

MVH KIm

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 08:16

Hvor er det fedt når rolige argumenter vinder over provokationer...Big Smile

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SEODK:

SEO er lidt som håndværkere.

Jeg kan sagtens skru en skuer i, men når jeg bygger hus giver du en garati?

Jeg kan vel skrue den skrue i ligeså godt som dig?

Fatter hat af konstruktionen men skuen var billigere stk. til stk.

Holder det i længden?

Misforstår SEO som noget du selv kan, og ja det kan du, på samme måde som jeg kan tage en skruetrækker og smide den skrue i.

Som du nok ved, ud fra dit fag, så er der forskel på den service folk får. Skal skruen i, eller skal den sidder der 10 år?

SEO koster, lær det én gang for alle, det er ikke 2 skruer og 4 timer. SEO afhænger altid af: hvad har du og hvad kan du tilbyde.

Jeg er blevet meget klogere efter jeg vendte op og ned på den perfekte Amino verden, men når man får brudt den facade af udmiddelbar hjælpsomhed og rygklapperi så er der helt almindelige mennesker bag, som angiveligvis ikke er bedre end alle os som tør stå frem med en kritisk holdning til eksempelvis seo.

Seo er for dem der ikke har råd til en ordentlig markedsføring, og det er der nogen som scorer kassen på og det er dem der reagerer på det som de har som levebrød, det smarte ved seo er at man ikke kan se det hvis man ikke lige ved det, i princippet betaler man som kunde for noget man ikke ved om man får noget igen iform af flere besøgende på sin hjemmeside.

Men ¨når så det er sagt synes jeg at du skal bruge amino konstruktivt, for der komme også såkaldte almindelige mennesker som har et budskab med sig, det kan være de har en god vare eller en godt ide og der har jeg ihvertifald fået en del gode  forbindelser.

¨Jeg trog at vi hver især skal accepterer hinanden og hinandens holdninger , og finde ud af hvad amino ´kan tilbyde netop dig.

Vemlig hilsen Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22

Husk giv aldrig op , jeg fik første pladsen da jeg var den første med at videreformidle gratis hvordan et strip show er opbygget , denne ide kan du også bruge , hver unik og nyskabende og skriv løs. Søgeord optimering er evighedsarbejde og sjov og spændende videnskab og man lære noget nyt hverdag og kan altid lære noget mere .

Evt. book en af de god SEO eksperter herpå portalen for det er hårdt arbejde SEO sikkert ligesom tømrer og snedker arbejde

Ville dog før kastet mig ud en SEO aftale tilføje noget indhold til siden endnu , mere derved har SEO mand eller kvinde noget kvalitet tekst at arbejde med .

Ide guide om tømrer tror jeg mange vil linke til , derved lav en masse unik tekst hvordan man laver tømrer arbejde , lav tegninger tekst , hvordan laver man gør det selv arbejde , du mister ikke arbejde ved at videre formidle gratis viden , med viser , det er hårdt slid at levere et tømrer håndværk er , det også hårdt slid lave SEO at få alle titler tags være forskellige og lave gode blog indlæg og artikler der linker til dig og meget laves , der vil giver dig måske første pladsen på google

Give dine billeder titler tags lige dine søgeord ind kan give en del besøgene , tit ligger de også på første side google resultatet billedet søgning på normale søgning

Kort side med tekst derved endnu vigtigere , med ordene bliver nævnt med forskellige sammensætninger , lav evt. længere tekst

Husk dine søgeord titler kombiner hver side forskelligt brug gerne alle 67 tegn

Lav en h1 overskrift hver under side 2- 3 ord , h1 er den betyder den overskrift hvor det vigtigst tekst står

Lav evt. underskrifter h2

Lav tekst h3 har jeg bemærket har en indvirkning dette viser google lidt ved hvad der er vigtigt på siden og det bidrager til overskuelig , med overskifter i store tekstmængder

Deltage i forummer og debatter so amino.dk og andre relevante forum gør det selv forummer mv.

Tilføj links diverse portaler , blog artikle sider du skal selvfølgelige lave det manuelt , det hele

Lav en blog på din hjemmesiden , med rss eller feed på siden

tilmelde bloggen rss -feed portaler- bookmark sider ,

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk/

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach , den giver fleste resultater

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i , disse ord medbringer du kan få ideer hvordan din tekste skal sammensættes https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:36

Web-siden.dk:

Seo er for dem der ikke har råd til en ordentlig markedsføring, og det er der nogen som scorer kassen på og det er dem der reagerer på det som de har som levebrød, det smarte ved seo er at man ikke kan se det hvis man ikke lige ved det, i princippet betaler man som kunde for noget man ikke ved om man får noget igen iform af flere besøgende på sin hjemmeside.

Siden hvornår er SEO ikke "ordentlig markedsføring". Hvis man kigger sig godt for når man køber SEO, vil man erfarre at man i næsten alle tilfælde vil få "noget i igen" hvis jeg skal bruge dine egne ord.

Jeg vil til enhver tid anbefale at man installerer et godt analyseprogram, så man kan holde øje med sine placeringer. Desuden er det en god idé at holde øje med, hvor godt man konverterer. Det gælder både hvis man ønsker at sælge varer i en webshop, få nye tilmeldinger til sit nyhedsbrev, eller få henvendelser via sin kontaktformular.

/ Emil Blücher

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 13:32

Undskyld mit ordvalg" ordentlig " skal der naturligvis have stået "dyr" markedsføring, det var det jeg mente...Yes

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:48

Web-siden.dk:
...det smarte ved seo er at man ikke kan se det hvis man ikke lige ved det, i princippet betaler man som kunde for noget man ikke ved om man får noget igen iform af flere besøgende på sin hjemmeside.

Det er helt forkert. Med SEO er man i meget høj grad klar over hvor mange nye kunder man får - hvis man ellers benytter sig af Google Analytics f.eks.

Hvis du kører en kampagne i en avis f.eks. så ved du meget lidt om hvor mange nye kunder du får.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 17:52

Godt svaret det er gode salgsargumenter Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:11

SEO er også at forklare sine produkter bedre og unikke tekster på siden og er en god markedsføringsmåde og  nyskabende tekste sælger bedre og end man kopieret fra en anden side , dette opdager både google og dine kunder , derfor taber du placering på google med ikke unikke tekster og du sælger mindre produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 22:34

Tak for jeres tid, og tak for jeres svar, de har været meget behjælpelige.

Venlig hilsen

Michel

www.spaetten.com

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)