Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg, syntes det hele sejler?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har gang i en masse projekter og tjener stadig ikke penge. Er ved at opgive!

Ejer pt.

Superstyle.dk , Simplywebdesign.dk , Scanpay.dk (er ved at overtage) , Lykkemedia.dk , FreeCandy.dk , GratisGummi.dk , BilligTvPakke.dk , LasseLykke.dk , DinVoks.dk , BonusHandel.dk , Fodboldzonen.dk , VindGevinst.dk 

Kun Superstyle.dk som kører og den er der meget begrænset salg i. 

Skal siges kan ikke selv lave ting til Simplywebdesign skal jeg have nogle til, hvis det skal blive til noget!?!?

HVAD KAN JEG GØRE?!?!

Skal jeg begynde at sælge mine projekter ud og starte noget helt nyt op eller hvad? 

Mit budget er pt. på 2000,-

Mvh Lasse

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:04

Hold da op det var meget!

sælg i ud i et par af projekterne, og fokuser så på resten. fx 2 el. 3.

Brug tid på SEO. Køb evt. SEO-lex som thomas rosenstand herinde fra har skrevet, den skulle være super god!

her er et link http://www.seo-lex.dk/

det er alt alt for meget med så mange projekter som du har kørende der!

Tobias.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:05

Min erfaring siger mig at en fugl i hånden er bedre end ti på taget.

Vælg et eller to projekter, som du ligger din sjæl i. Man kan eje nok så mange virksomheder, men hvis ikke kunden kan mærke at der er sjæl i, smutter denne igen.
Mit råd ville være at du fokuserer på en måske to af dine projekter, evt skriver ned hvad du gerne vil have ud af disse projekter. Derefter går du fremad ved at gå igennem punkt for punkt, hvordan du løser din problemstilling og får mest muligt ud af det.

Mvh
Steffen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:30

Hey..

Som Steffen og Sjoegaard skrev tidlige, har du simpelthen gang i alt for meget. Din fokus bliver spredt ud over alle opgaverne og du kommer let til at glemme ting. Sælg eller smid de fleste af dem væk og klør på med 2-3 af dine projekter. Du kommer til at have mere overskuelighed over de opgaver, dine tanker og energi vil ikke blive spred over 12 men koncentreret på 3. Du vil opnå meget mere.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:39

Hej Lasse,

Jeg tror desværre ikke dette er branchen du skal drive dig selv ud i. Som flere har nævnt, hold dig til 1-2 sider og brug din energi der - jeg tror dog du skal bruge din energi på research from for at begive dig ud i en masse forskelligt på samme tid.

Scanpay kunne være interessant at bruge fokus på. Du kan stort set glemme de andre. Nogle af domæne-navnene er dog meget gode, men jeg tror du ville få mere ud af at sælge ud af dem.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:44

Som de andre siger..

Der er formeget igang, gå i dybden med det der går bedst og du brænder mest for.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 20:16

Med så meget at vælge imellem, er du jo heldig og kan nøjes med at vælge det bedste.

-Carsten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25

Hej mastervind send lige en pm så skal jeg se hvad jeg kan gøre!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)