Hej Alle Jeg søger nogle folk der kan hjælpe med at sprede vores navn ud blandt den danske befolkning. Midlerne til markedsføringen er ikke så store. Derfor har jeg tænkt på en ide, som jeg håber nogen vil være med på. Jeg og en makker får produceret strømper. Vi sælger primært til private. Vi vil gerne tilbyde 1kr pr.par til de der kan henvise vores produkter videre til andre. Man kan ikke blive millionær af det, men blot tjene en lille skilling hvis man har et stort netværk. Vores tilbud lyder normalt således: 24 par strømper for 150kr inklusiv fragt. Hvis man selv henter fra vores lager hedder det 100kr istedet. Engrospriser har vi selvfølgelig også. Vi giver også mulighed at de der ønsker at stå på markeder/messer kan få alle de strømper med man har behov for ved blot at betale en lille depositum. Får man ikke solgt noget leverer man bare strømperne retur igen og modtager sit depositum. Det samme tilbyder vi også til butikker og intershops der kan bruge vores billeder og først købe hvis der bliver solgt noget i butikken. Info omkring strømperne: 50% bomuld, 35% polyester og 15% spandex. Det er almindelige samt ankelstrømper i hvid&sort. Er til begge køn. I øjeblikket er vi igang med at få hyggesokker hjem. Der er ingen udgifter idet hvis man ønsker et samarbejde. Håber det har vagt lidt interesse her på AMINO:-) Man kan skrive direkte her på tråden eller smsliga@gmail.com Hilsen
|
Jeg kunne godt have interesse i dette.
Smid en PB