Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkkataloger -> Fuld kraft frem?!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, nu har jeg rodet med blogging et stykke tid og prøver at finde ud af at få nogle besøgende. I den forbindelse er jeg nu nået til Linkkataloger som fx. den her side http://www.linkkataloger.dk/

Så hvad gør jeg nu, bare starter fra en ende og tilmelder min URL til alt hvad jeg kan komme i nærheden af? (min blog er på engelsk skal det lige siges) - eller er der nogle overvejelser man bør gøre sig inden man kaster sig over linkkataloger?

Mvh

/Jacob

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 15:04

Tjaa, det skal du nok:
Der er nogen der tilmelder dig site på fx 10 kataloger for xxx antal kr, men altså brug lidt tid selv og gør det

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:12

Der er meget du skal kigge på, for at få det optimale ud af det.

Do eller Nofollow links og PageRank, burde du nok kigge på, for at få nogle gode links.

Det skal dog siges, at linkkataloger ikke har så stor en værdi.

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob,

Jeg bruger kun en håndfuld kataloger. Med lidt sund fornuftt kan du spotte de kataloger som er værdat bruge tid på - de kataloger som eksempelvis bygger på de samme scripts, er more'n'less spild af tid.

Btw. har jeg lavet dette tool til at styre tilmeldinger af ens sider, samt styre de artikler man har lagt online. Det er primært udviklet til mig selv, og der er nok nogle ting som bør beskrives bedee eller laves om, men jeg håber det kan bruges!

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:11

Casper Schneidereit:

Hej Jakob,

Jeg bruger kun en håndfuld kataloger. Med lidt sund fornuftt kan du spotte de kataloger som er værdat bruge tid på - de kataloger som eksempelvis bygger på de samme scripts, er more'n'less spild af tid.

Btw. har jeg lavet dette tool til at styre tilmeldinger af ens sider, samt styre de artikler man har lagt online. Det er primært udviklet til mig selv, og der er nok nogle ting som bør beskrives bedee eller laves om, men jeg håber det kan bruges!

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Dit tool "link" virker ikke. Det lyder jo interessant

Med venlig hilsen

Jens Jakob

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 18:14

Casper Schneidereit:

Hej Jakob,

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

En lille link fejl til dit tool, her er vist det rigtige: http://ioosinternet.dk/seoadmin/login.php

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 18:14

Casper Schneidereit:

Hej Jakob,

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

En lille link fejl til dit tool, her er vist det rigtige: http://ioosinternet.dk/seoadmin/login.php

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:48

Ja det er det, jeg sjuskede med det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:50
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:40

Hvis du vælger selv at kaste dig ud i at lave dem, så skal du være opmærksom på at du måske maks skal lave 3-5 links pr. dag, før der virker bedst.

Noget med at ellers kan søgemaskinerne tro at du snyder, og får en maskine til at lave det for dig, også bliver du "bannet" fra søgemaskinerne, og din side kan ikke vises på dem.

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)